3. köprünün dev kabloları kargoyla geldi!
Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün iki ucunu birbirine bağlayacak olan dev kablolar, kargo uçakları ile Çin'den getirilmeye başlandı. Uçakla gelecek olan parçaların toplam 350 tonu bulacağı belirtildi.
106 tonluk ilk parti, DHL Global Forwarding’in bu operasyon için özel olarak tasarladığı sistem sayesinde havayolu ile iki gün içinde Çin’den İstanbul’daki inşaat sahasına ulaştırıldı. Güney Kore’de tasarlanan ve Çin’de üretilen köprü bağlantı kabloları, köprü inşaatında iki yakayı birbirine bağlayacak olan son tabliyeleri taşıyacak. Uçakla gelecek olan parçaların toplam 350 tonu bulacağı belirtildi.
Vatan
Haber Habertürk Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
106 tonluk ilk parti, DHL Global Forwarding'in bu operasyon için özel olarak tasarladığı sistem sayesinde iki günde İstanbul'daki inşaat sahasına ulaştırıldı.Güney Kore'de tasarlanan ve Çin'de üretilen bağlantı kabloları, köprü inşaatında 2 yakayı birbirine bağlayacak olan son tabliyeleri taşıyacak.
Hava, deniz ve karayolu taşımacılığı şirketi DHL, dünyanın en büyük kargo uçaklarından Antonov AN 124-100 ile kabloları Türkiye'ye ulaştırmaya başladı.DHL Global Forwarding ve Antonov mühendisleri, ortaklaşa yürüttükleri çalışmayla, her bir partisi 106'şar tonluk dev kargonun havayolu ile taşınmasını mümkün hale getirdi.
İlk sorti için 10 Aralık'ta Çin'in Guangzhou kentinden yola çıkan AN 124-100 tipi uçak, Hindistan ve Türkmenistan'da mola vererek, 12 Aralık Cumartesi akşamı Çorlu Havalimanı'na indi. Yaklaşık 3 saat süren bir çalışmayla uçaktan indirilen kargo, araçlarla karayolu üzerinden inşaat bölgesine ulaştırıldı. DHL Global Forwarding Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürü Ulgar Çanak, "Çin ofisimizle birlikte 1.5 aylık titiz bir çalışmanın sonucunda, uçak içerisinde taşıma maliyetini üç kat azaltan özel bir depolama yöntemi oluşturduk ve böylece hem ekonomik, hem de hızlı bir çözüm bulmuş olduk" dedi.
Habertürk
Haber Hürriyet'te şu şekilde yer aldı;
3'üncü köprünün iki ucunu birbirine bağlayacak son parçalar Türkiye'ye uçakla Çin'den gelmeye başladı. 106 tonluk ilk parti, DHL Global Forwarding'in operasyon için özel olarak tasarladığı sistem sayesinde havayolu ile iki gün içinde Çin'den İstanbul'daki inşaat sahasına ulaştırıldı.
İlk parti için DHL Global Forwarding Tüıkiye Satış ve Pazarlama Müdürü Ulgar Çanak, "Yaklaşık 3 saat süren biı çalışmayla uçaktan indirilen kargo, DHL Global Forwarding araçlanyla karayolu üzerinden inşaat bölgesine ulaştırıldı. Çin ofisimizle birlikte 1.5 aylık titiz bir çalışmanın sonucunda, uçak içerisinde taşıma maliyetini üç kat azaltan özel bir depolama yöntemi oluşturduk ve böylece hem ekonomik, hem de hızlı bir çözüm bulmuş olduk.
Malzemelerin kapıdan kapıya taşınmasında olduğu gibi bir butik hizmet anlayışıyla çalıştık" açıklamasını yaptı.
Hürriyet