Acil nakitemi ihtiyacınız var! Kuveyt Türk isteyen herkes 5.000 TL veriyor! İşte şartları
Bankaların arka arkaya açıkaldığı promosyon kampanyaları insanları cezbediyor. Bu kampanyalardan biri de Kuveyt Türk’den geldi. İşte detaylar...
Küresel finansal hizmetler pazarındaki şiddetli rekabet istikrarlı bir şekilde artarken, maliyetleri düşürmeye devam eden vurgu ile bankalar, her zamankinden daha zorlu pazarlama hedefleriyle karşı karşıya. Yeni müşteriler edinmeye odaklanmanın yanı sıra çapraz satış yoluyla artan gelir temel bir gerekliliktir, bu da ek pazarlama kampanyalarına duyulan ihtiyacın gerçek olduğu anlamına gelir. Ancak bu kampanyalar herhangi
bir maliyetle gerçekleştirilemez, Bankaların pazarlama hedeflerine en iyi şekilde nasıl uygun maliyetli ve zamanında ulaşabileceklerini değerlendirmeleri gerekir.
Günümüz bankacılık piyasasının dijital doğası, perakende bankaların müşterilere daha verimli ve uygun yollarla ulaşmalarına her zamankinde daha fazla yardımcı oluyor. Bu iletişim başarısının tarifi basit görünüyor: müşteri hakkında daha fazla veri elde edin, doğru ürünleri doğru kişiye gönderin, bunu işe yarayana veya müşterilerinizi rahatsız etmeye başlayana kadar tekrar tekrar yaparak fiyatlandırma ve zamanlama konusundaki rekabeti yenin!
Bununla birlikte, bu formülde giderek daha belirgin hale gelen şey, çapraz satış ile müdahaleci pazarlama arasındaki engelin ince olabileceğidir.
Bankanızın büyüklüğü ne olursa olsun, fiziksel konumunuz bankanızın pazarlama kampanyalarının ve reklamlarının önemli bir unsurudur. Bütçenize, teknolojik yeteneklerinize ve hedef kitlenize göre seçenekler değişirken, basit fiziksel varlığınızla çok şey yapabilirsiniz.