Alışveriş deyince ilk akla gelen yer AVM'ler oluyor
Yirmi yıl önce hayatımıza giren AVM'ler toplumun alışveriş anlayışını değiştirdi
1988 yılında Galleria ile hayatımıza giren alışveriş merkezleri (AVM), toplumun her kesimine hitap eden yapısıyla hayatın vazgeçilmezleri arasına girdi. Yazın serin, kışın ise sıcak bir atmosferde ailece alışveriş imkânı tanıyan AVM'ler, outlet konseptiyle de toplumun hem alt hem de üst gelir seviyesine hitap ediyor. Perakendeve toptan satışta İstanbul'un ünlü alışveriş merkezleri olan Eminönü, Mahmutpaşa, Nişantaşı, Kadıköy, Beyoğlu ve semt pazarlarının önüne geçen alışveriş merkezleri; lokantadan, çocuk oyun salonlarına, sinemadan eğlenceye varana dek bir çok alternatifi müşterisine aynı çatı altında sunuyor.
Yıl boyunca devam eden indirimleri ve birçok markayı bir araya getiren yapısı nedeniyle AVM'ler her köşe başında yer alırken, sayısı da her geçen gün artıyor. Türkiye genelindeki AVM sayısı şimdiden 223'e ulaşırken, inşaatı devam edenlerle birlikte bu rakam 349'u buluyor. İstanbul'da halen 33 AVM'nin inşaatı sürerken Anadolu'daki AVM inşaatı sayısı ise şimdilik 41.
Zaman