Artık cadde esnafı da AVM’de mağaza açıyor!
Esas Gayrimenkul COO'su Nevzat Yavan, yeni dönemde cadde esnafının alışveriş merkezlerine girdiğini söyledi. Yavan, meydana gelen ekonomik değişimlerle satın alma davranışlarının değiştiğini belirtti.
Son dönemlerde değişen tüketim alışkanlıkları ve artan fiyatların etkisi ile beraber tüketici tercihleri de profillerinde de günden güne değişim yaşanıyor. Bu değişimden hareketle Esas Gayrimenkul ve FutureBright, 2023’te 2’ncisini hayata geçirdikleri “Müşteri Laboratuvarı 2023” projesinin sonuçlarını paylaştı.
dunya.com’un haberine göre, yenilikçi ve dönüşüme uyum sağlayanların sektörde kalıcı olacağını söyleyen Esas Gayrimenkul COO’su Nevzat Yavan, Esas Gayrimenkul Müşteri Laboratuvarı çalışmaları çerçevesinde tanımlanan 6 müşteri profilinin ayrıntılarına yönelik bilgi verdi. Pandemi ve deprem felaketinden sonra artan enflasyonla şekillenen tüketim dünyasında yeni müşteri profillerinin oluştuğuna vurgu yapan Yavan, dünyadaki ekonomik çalkantılara karşın insanların alışveriş merkezleriyle ilişkilerinin giderek güçlendiğini söyledi.
Peki, tüketicilerde eskiye göre ne gibi farklılıklar var? İşte detaylar...