Bizim Toptan’ın net satış gelirlerinde akılları baştan alacak büyüme!
Türkiye’nin mağaza sayısı konusunda en büyük ve en yaygın organize toptan marketi Bizim Toptan, 2023’ün ilk çeyrek sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Bizim Toptan, net satış gelirlerinde yüzde 91,5 büyüme gerçekleştiğini paylaştı.
Bizim Toptan, 2023’ün ilk üç aylık döneminde kurumsal müşterilere hizmet verdiği Ev Dışı Tüketim (EDT) kanalındaki başarılı performansının da katkısı ile beraber net satış gelirlerini 2022’nin aynı dönemine göre yüzde 91,5 artırarak büyümesine devam etti.
Bizim Toptan, bu yılın ilk çeyreğinde net satış gelirlerini 2022’nin aynı dönemine göre yüzde 91,5 artırarak 4,5 milyar TL’ye çıkardı. Bizim Toptan’ın akaryakıt istasyonu, otel, restoran, ve kafe gibi kurumsal müşterilere sağladığı Ev Dışı Tüketim (EDT) alanındaki büyümesi, 2023’ün ilk üç ayındaki finansal sonuçlara pozitif katkı sağladı. Bizim Toptan; EDT kanalındaki ve çeşitli müşteri gruplarındaki büyümesi, yeni mağazaları, dijital altyapı yatırımları ve sayısı 2 bin 500 adede erişen bayilik modeli Seç Market ile 6 Şubat’ta meydana gelen büyük deprem felaketinin etkilerine karşın iyi performansını 2023’te de sürdürdü.
İşte detaylar...