28 / 04 / 2024

Cevahir Konukevi, hizmetleri ile kent kültürünü yansıtıyor!

Yönetim Kurulu Başkanı Cevahir Asuman Yazmacı, Konağın, sekiz yıldır Cevahir Konukevi olarak hizmet verdiğini söyledi. Yazmacı, işletmelerinin kent kültürüne ait bütün özellikleri yansıttığını ifade etti likleri yansıttığını belirtti

Asuman Yazmacı, 1890'lı yıllarda haremlik ve selamlık şeklinde inşa edilen konağın, sekiz yıldır Cevahir Konukevi olarak hizmet verdiğini söyledi. Yazmacı, işletmelerinin kent kültürüne ait bütün özellikleri yansıttığını ifade etti likleri yansıttığını belirten Yazmacı, "Konukevimiz 160 yıllık bir geçmişe sahip. Altı odamızla, konuklarımızı otantik ortamda kendi evlerinde gibi ağırlıyoruz. Odalarda klimadan kablosuz internet erişimine dek her türlü teknoloji ürünü mevcut. 60 ve 35 kişilik salonlarımız, beş adet şark odamız, 120 kişilik kale manzaralı terasımız, 60 kişilik avlumuz bulunuyor. 300 kişilik Hasbahçemiz üe de restoran hizmeti veriyoruz" diye konuştu.

Yazmacı, haftada üç gün şark usulü döşenmiş salonlarında düzenledikleri sıra gecesinin büyük ügi gördüğünü bildirdi. Şanlıurfa türküleri eşliğinde yemek ve sıra gecelerinin olmazsa olmazı çiğ köfteyi konuklarına sunduklarını anlatan Yazmacı, "Misafirlerimize sıra gecesi keyfini en güzel haliyle yaşatmaya ve üimizin kültürel değerlerini tanıtmaya çalışıyoruz. Yöremizin unutulmaya yüz tutmuş lezzetlerini keşfederek, konuklarımızı en iyi şekilde ağırlamanın çabası içindeyiz. Ayrıca pazar günleri geç kahvaltı üe konuklarımıza Urfa'nın yöresel tadarım ikram ediyoruz. Kendi üretimimiz olan isot reçeli, zeytin çeşitleri ile birlikte köy kaymağı, bal, lolaz, gözleme ve yaklaşık 100 çeşit ürünümüzle konuklarımızı Hasbahçemiz'de ağırlıyoruz. Bunun yanı sıra, her hafta sah ve perşembe akşamlan, sanat müziği eşliğinde konuklarımıza keyifli akşam yemekleri sunuyoruz" ifadesini kullandı.

Turizm Bakanlığı özel belgeli olarak, butik otel ve restoran olarak hizmet veren Cevahir Konukevi, hizmetleri üe kent kültürünü yansıtıyor. Konukevi konuklarına, mahalli yemeklerin yanı sıra Türk ve dünya mutfağından oluşan menü seçenekleri sunuyor.

Cevahir Konukevi Yönetim Kurulu Başkam Cevahir Asuman Yazmacı, 1890'lı yıllarda haremlik ve selamlık şeklinde inşa edüen konağm, sekiz yıldır Cevahir Konukevi olarak hizmet verdiğini söyledi.

İşletmelerinin kent kültürüne ait bütün özel"Sıra gecelerimiz ilgi çekiyor" Haftada üç gün düzenledikleri sıra gecesinin büyük ilgi gördüğünü belirten Cevahir Asuman Yazmacı, "Misafirlerimize sıra gecesi keyfini en güzel haliyle yaşatmaya ve ilimizin kültürel değerlerini tanıtmaya çalışıyoruz" dedi.