29 / 11 / 2024

Dumankaya, projelerinde 'Mutlu Ev Sahipleri' arıyor!

Dumankaya, projelerinde 'Mutlu Ev Sahipleri' arıyor!

Memnuniyet anketi kapsamında yüzde 100 oranında memnuniyet belirtilen Dumankaya Pusula Asistan Hizmetleri'nin yanı sıra Adres 3 ve Botanik projeleri için genel memnuniyet oranı yüzde 82 Adres 1 ve 2'de ise yüzde 71 olarak gerçekleşti...




Dumankaya İnşaat , mimarisi, sosyal olanakları, lokasyonu ve uygun ödeme planlarıyla dikkat çeken konut projelerinde müşteri memnuniyetini ön planda tutmayı hedefliyor. 'Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri' parolasıyla düzenli müşteri memnuniyeti anketleri yaptıran şirket araştırma şirketi GfK Türkiye'ye hazırlattığı müşteri memnuniyeti anketlerinin en sonuncusu Adres 1, 2, 3 ve Botanik projelerinden daire sahibi olan 322 kişiyle görüşülerek hazırlandı. Memnuniyet anketi kapsamında yüzde 100 oranında memnuniyet belirtilen Dumankaya Pusula Asistan Hizmetleri'nin yanı sıra Adres 3 ve Botanik projeleri için genel memnuniyet oranı yüzde 82 Adres 1 ve 2'de ise yüzde 71 olarak gerçekleşti. Dumankaya Yönetim Kurulu Üyesi Uğur Dumankaya, 'Müşteri memnuniyeti anlamında çok ciddi çalışmalar yapıyoruz ve her geçen gün farklılaşmış birçok hizmeti müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz' dedi. Memnuniyet araştırması kapsamında en çok memnuniyetin yüzde 100 ile Dumankaya Pusula Asistan Hizmetleri olduğunu belirten Dumankaya, genel memnuniyet oranının Adres 3 ve Botanik projeleri için yüzde 82, Adres 1 ve 2 müşterilerinde ise yüzde 71 dolaylarında olduğunu sözlerine ekledi seyrediyor.

Sabah Emlak


Geri Dön