En fazla geliri o elde etti! İzlenme de Youtube'ı bile geride bıraktı
Uygulama analizi şirketi App Annie'nin bir raporuna göre, TikTok kullanıcıları artık her ay içerik izlemek için YouTube kullanıcılarından daha fazla zaman harcadığı tespit edildi.
ABD'de, ByteDance'ın uygulaması ilk olarak geçen yıl Ağustos ayında YouTube'u geride bıraktı ve Haziran 2021 itibarıyla kullanıcıları, Google'ın video platformundaki 22 saat 40 dakikaya kıyasla ayda 24 saatin üzerinde içerik izledi. Birleşik Krallık'ta fark daha da belirgin: TikTok, geçen yıl Mayıs ayında YouTube'u geride bıraktı
ve oradaki kullanıcıların, YouTube'da 16 saatten daha az olan içerikle karşılaştırıldığında, ayda neredeyse 26 saat içerik izlediği bildiriliyor.
Rakamlar yalnızca Android telefonlardaki görüntülemeyi içerir, ancak bu nedenle bir bütün olarak mobil kullanıcıları temsil etmeyebilir. Ancak uyarılar bir yana, TikTok'un sadece birkaç kısa yıldaki meteorik yükselişinin boyutunu gösteriyorlar ve çoğu YouTuber tarafından tercih edilen 10 dakikalık formata kıyasla videolarının
çoğunun maksimum üç dakika olduğu göz önüne alındığında daha da etkileyici. 2020'nin büyük bir bölümünde TikTok'un ABD'de kaotik müzakerelerin ortasında yasaklanacağına dair sürekli tehditlerle karşı karşıya kaldığı gerçeğinden bahsetmiyorum bile (Biden, bu yılın başlarında Trump'ın yürütme emirlerini resmen iptal etti).