26 / 11 / 2024

ESKİDJİ Gayrimenkul'den yılın en başarılı bölge ortaklarına ödül!

ESKİDJİ Gayrimenkul'den yılın en başarılı bölge ortaklarına ödül!

Eskidji Gayrimenkul Pazarlama A.Ş 2016 yılında başarı gösteren Bölge Ortaklarını ödüllendirdi.





Kurumsal Gayrimenkul danışmanlığının  lider markalarından biri olan, Eskidji Gayrimenkul Pazarlama A.Ş’nin, 24-25 Mayıs tarihlerinde , Antalya IC Green Palace  Hotel’de düzenlediği  geleneksel Türkiye Bölge Ortakları Toplantısında, 2016 yılının en başarılı ofis ödülleri sahiplerini buldu.

Türkiye’de 24 ilde hizmet vermekte olan , tüm Bölge Ortakları ile yurtdışında bulunan Kuzey Irak Erbil ve Fransa Nice temsilciliğinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda ,2016 yılında ciro ve adet bazında en başarılı olan ,  Ankara  Bağlıca, İzmit, Ümraniye, Denizli, Çekmeköy, Yozgat, Gebze, Kurtköy, Denizli Bereketli, Ankara Merkez  Bölge Ortaklıklarına ödüllerini teslim eden Eskidji Gayrimenkul Genel Müdürü Mustafa Acar, başarılarının artarak devam edeceğinden emin olduğunu söyledi.

Ankara Bağlıca Bölge Ortağı KÖKSAL ÜNAL , “2016 yılı İşlem Hacmi Birincisi Ödülü” nü alarak yılın en başarılı Bölge Ortağı seçildi.

Ayrıca markaya bağlılık ve sadakat değerlendirmesi yapılarak, Eskidji Bünyesinde 5 yıl üzerinde faaliyet gösteren Bölge Ortaklarına “Teşekkür Belgesi”,  10 yıl üzerinde faaliyet gösteren Bölge Ortaklarına “Onur Plaketi” verilirken, bu yıl ilk olarak değerlendirmeye alınan, 2 yıl ve üzerinde Eskidji Bünyesinde mevcut, Gayrimenkul Danışmanlarına da madalyaları takdim edildi.

24 Mayıs gününde, Bölge Ortakları arasında sinerjiyi artırmak amacıyla düzenlenen ve oldukça çekişmeli, keyifli geçen tavla, masa tenisi ve voleybol turnuvalarında başarılı olanlar da, madalyalarını aynı gece teslim aldılar. Ödül töreninin ardından devam eden Gala yemeği ve eğlence ile yılın yorgunluğunu atan Bölge Ortakları, 25 Mayıs günü düzenlenen toplantıda da 2016 yılının rakamsal değerlendirmeleri yanında, Gayrimenkul Piyasasının genel durumu ve gidiş yönü ile değişen piyasa koşullarında, Eskidji markasına yakışır kaliteli hizmetin nasıl sağlanabileceği konusunda fikir alışverişinde bulundular.




Geri Dön