Gayrimenkul firmalarının sponsorluk yarışı!
Spor alanlarındaki sponsorluk yarışlarına artık gayrimenkul firmaları da dahil oldu. NEF ve Tahincioğlu Gayrimenkul'ün başı çektiği yarışa son olarak Sinpaş GYO da katıldı.
Marka imajlarını daha da güçlendirmek ve dünyaya açılmak isteyen şirketler için spor sponsorlukları, pazarlama iletişimi stratejilerinin vazgeçilmez bir parçası oldu. Türkiye’de spor endüstrisinin büyüklüğü yaklaşık 1,6 milyar dolara ulaştı, spor sponsorlukları da bu hacmin yüzde 25’lik kısmını oluşturuyor. Spor alanlarındaki sponsorluk yarışlarına artık gayrimenkul firmaları da katıldı. NEF ve Tahincioğlu Gayrimenkul'ün başı çektiği sponsorluk yarışına son olarak Sinpaş GYO katıldı.
Galatasaray Nef'es aldı
Temmuz 2016'da Türkiye’nin en köklü futbol takımlarından Galatasaray Spor Kulübü’nün ana sponsoru olan Nef, geçtiğimiz Mayıs ayında ise FC Barcelona’nın bölgesel resmi sponsoru ve tek gayrimenkul sponsoru oldu. Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur, “Galatasaray, uluslararası arenada başarısını kanıtlamış, Türkiye’nin lider futbol takımlarından. Gayrimenkul sektöründe uluslararası marka haline gelmek ve sektörde farklılık yaratmak için yola çıkan Nef, Galatasaray ile pek çok ortak zeminde bir araya geliyor. Bu nedenle bu işbirliği bize büyük heyecan ve aynı zamanda sorumluluk veriyor” dedi.
Basketbol Süper Ligi’ne Tahincioğlu imzası
Gayrimenkul sektöründen bir diğer sponsorluk ise Tahincioğlu Gayrimenkul'den geldi. Tahincioğlu Gayrimenkul, geçtiğimiz Haziran ayında Basketbol Süper Ligi’ne 3 yıllığına isim sponsoru oldu. İmza töreninde konuşan Tahincioğlu Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu konuyla ilgili olarak, "Gelişmiş ülkelerin uzun vadeli sportif politikaları olduğunu ve bu anlamda önemli başarılar sağladıklarını biliyoruz. Türkiye de sporun birçok branşında başarılara imza atıyor. Basketbolda da Avrupa’nın zirvesine ulaşan bu başarı göğsümüzü kabartıyor. Biz de bunu desteklemek ve hep birlikte daha da yukarı taşımak amacıyla bugüne kadar, kültür sanat ve eğitim başta olmak üzere pek çok projeye verdiğimiz desteği, Türkiye Basketbol Federasyonu ile gerçekleştirdiğimiz işbirliğiyle spora taşıyoruz." dedi.
Göztepe'ye Türkerler desteği
Türkiye ekonomisine yön veren gruplardan olan, dev inşaat ve enerji projeleri hayata geçiren Türkerler Holding, yıllar sonra yeniden Süper Lig’e yükselen Göztepe'ye sponsor oldu. Türkerler Yönetim Kurulu Başkanı Kazım Türker imza töreninde yaptığı konuşmada, “Biz Göztepe’ye inandık. Hedefimiz, önce Süper Lig sonra uluslararası başarı demiştik. Mahall Bomonti İzmir formasıyla yakalanan başarı bizi çok gururlandırdı. Yeni hedef uluslararası başarıdır” dedi.
Medipol Başakşehir'e sektörden iki dev sponsor
Spor Toto Süper Lig'deki yükselişini sürdüren İstanbul Başakşehir Futbol Kulübü'nün sponsorları inşaat sektöründen iki dev isim... İBFK'nın sponsorları Makro İnşaat ve ASAF İş Ortaklığı'nın ilk projesi olan 3. İstanbul.
Makro İnşaat 2014 yılında imzaladığı sponsorluk anlaşmasına 5 yıl süre ile devam edecek. ASAF İş Ortaklığı ve Başakşehir Futbol Kulübü arasındaki sponsorluk anlaşması ise Başakşehir Fatih Terim Stadyumu’nda18 Ağustos 2016'da imzalanan anlaşmayla resmileşti.
Son üçlük Sinpaş'tan
Sponsorluk yarışına son katılan gayrimenkul firması ise Sinpaş Holding oldu. Gayrimenkul sektöründeki 44 yıllık deneyimiyle yenilikçi ve öncü projeleri hayata geçiren Sinpaş GYO, Euroleague Basketbol’a resmi sponsor oldu. Sinpaş GYO Genel Müdürü Seba Gacemer ve Euroleague Basketbol Yönetim Kurulu Başkanı Jordi Bertomeu’nun katıldığı basın toplantısı bugün Four Seasons Bosphorus'ta gerçekleşti. Sinpaş GYO Genel Müdürü Seba Gacemer konuyla ilgili olarak, “Sinpaş GYO olarak yalnız inşaat sektörüne değil, hayatın her alanına değer katmayı çok önemsiyoruz. Euroleague Basketbol gibi büyük bir organizasyona sponsor olmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.