sinpaş euroleague sponsorluğu Haberi
Marka imajlarını daha da güçlendirmek ve dünyaya açılmak isteyen şirketler için spor sponsorlukları, pazarlama iletişimi stratejilerinin vazgeçilmez bir parçası oldu. Türkiye’de spor endüstrisinin büyüklüğü yaklaşık 1,6 milyar dolara ulaştı, spor sponsorlukları da bu hacmin yüzde 25’lik kısmını oluşturuyor. Spor alanlarındaki sponsorluk yarışlarına artık gayrimenkul firmaları da katıldı. NEF ve Tahincioğlu Gayrimenkul'ün başı çektiği sponsorluk yarışına son olarak Sinpaş GYO katıldı.
Galatasaray Nef'es aldı
Temmuz 2016'da Türkiye’nin en köklü futbol takımlarından Galatasaray Spor Kulübü’nün ana sponsoru olan Nef, geçtiğimiz Mayıs ayında ise FC Barcelona’nın bölgesel resmi sponsoru ve tek gayrimenkul sponsoru oldu. Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur, “Galatasaray, uluslararası arenada başarısını kanıtlamış, Türkiye’nin lider futbol takımlarından. Gayrimenkul sektöründe uluslararası marka haline gelmek ve sektörde farklılık yaratmak için yola çıkan Nef, Galatasaray ile...