03 / 05 / 2024

Global Warehouse ilk Türk dış mekan mobilya markası olmayı hedefliyor!

Global Warehouse ilk Türk dış mekan mobilya markası olmayı hedefliyor!

2008 yılında Türkiye'de faaliyete geçen yüzde yüz yerli Global Warehouse (GW) mobilya mazağası Genel Müdürü Arda Kilit, hedeflerinin dünya çapında ilk Türk dış mekan mobilyası olmak olduğunu söyledi..



2007 yılında Dubai'de aktif olarak hizmete başlayan ve yüzde 100 Türk sermayesiyle kurulan Global Warehouse (GW), 2008 yılında da Türkiye'de faaliyete geçti. GW, birçok ürün ve markayı bünyesinde bulunduruyor. Tamamen iç mimarlara, mimarlara, inşaat firmalarına ve dolayısıyla hotel ve kontrat projelere hizmet veren GW, iç mekandan dış mekan mobilyasına, seramikten duvar kağıdına, kumaştan ahşap zemin malzemelerine ve aydınlatmaya kadar gerek kendine ait markalarıyla gerekse Avrupa distribütörlük ve temsilcilikleriyle pazara kalite ve yeni bir soluk getiriyor. 


GW, mobilya konusunda Resol, Point, Vermobil, Talenti, Sıka Design, Scab, Magis, seramik konusunda Eczacıbaşı'nm sahibi olduğu Villeroy&Boch'un bölge distribütörlüğü, aydınlatma da ise Tom Dixon ve Muna gibi birçok markayı bünyesinde bulunduruyor. 

Uygun fiyata kalite Global Warehouse (GW) Genel Müdürü Arda Kilit, şirket felsefelerinin her zaman en kaliteli ürünü, en hızlı tedarik süreci ile sunmak olduğunu söyledi. Arda Kilit, "Bildiğiniz gibi İngilizlerin bir lafı vardır 'Kalitesiz mal alacak kadar zengin değilim.' Düşük kalite ürün her zaman müşteriden geri döner. 

Gerek yatırımcıya gerek hizmeti verene de daha pahalıya mal olur" dedi. 


Bu yüzden "en kalite ürünü makul bedelle yatırımcıya sağlamanın kendileri için en önemli husus olduğunu" vurgulayan Kilit, "Dünya trendlerini anlık takip etmemiz ve vizyonumuz da bizi diğer firmalardan ayırıyor. Kaliteli ürün, doğru-hızlı hizmet ve ürünlerin bulunabilirliği bizim en önemli artımız. 

Her otel yatırımını kendi yatırımımız gibi görüp ürün seçimlerini tamamen bütçelere göre şekillendirebiliyor ve yatırımcının her zaman lehinde hareket ediyoruz" diye konuştu. 


Türkiye'deki hedefleri 


GW'nin Türkiye ve yurt dışındaki hedefleri hakkında bilgi veren Arda Kilit, "Öncelikle ilk aşamada belli şehirlerde proje mağazaları açarak, mimar, içmimar, otel yatırımcıları ve gastronomi ile ilgili restoran vb. projelere daha iyi hizmet vermek istiyoruz" dedi ve şöyle devam etti:"Türkiye'de yeterli büyümeyi sağladıktan sonra Avrupa, Rusya ve Çin'de kendi proje mağazalarımızı açma planımız var. Şu anda bu konu ile çalışmalara başladık. Dubai'de mevcut bir yerimiz var. 2014 senesinde Almanya-Frankfurt'ta proje mağazası açıyoruz. Rusya ve Çin'de ise 2015 senesinde bir yatırım düşünüyoruz. Aynı zamanda kendimize ait Kurum Design ve Forgecasa markası ile iç ve dış mekan mobilyası konusunda dünya pazarına ürün satmayı hedefliyoruz. 2014'te Almanya ve İtalya'daki fuarlara katılıp Türkiye'nin dünya çapındaki ilk dış mekan mobilya markası olmak istiyoruz." 


Müşteri memnuniyeti hakkında da açıklamalarda bulunan Kilit, şöyle konuştu: "İşimiz daha çok iç mimarlar, otel yatırımcıları ve gastronomi sektörü ile ilgili. Onlar için en önemli konu istenen ürünün bulunabilirliği, stok, kaliteli ve doğru-hızlı hizmettir. Bunları GW olarak sağlayabiliyoruz. 2012 sezonunda yaptığımız anket çalışmasına göre müşteri memnuniyetini yüzde 95 sağlamış durumdayız."



Milliyet


Geri Dön