12 / 09 / 2024

Güllüoğlu 2 yeni konsept mağaza açacak!

Güllüoğlu 2 yeni konsept mağaza açacak!

Faruk Güllü, çok katlı yeni mağaza konseptini hayata geçiriyor



Tüm faaliyetlerini tek çatı altında birleştirmek için "Faruk Güllüoğlu İstanbul" markasını kuran Faruk Güllü, çok katlı yeni mağaza konseptini hayata geçiriyor.

İstanbul Şirinevler'de 2 milyon liralık yatırımla açtıkları 6 katlı yeni mağazasıyla hizmet vermeye başlayan `Faruk Güllüoğlu İstanbul', ciroda yüzde 40 artış bekliyor. Faruk Güllü, "İstanbul'da yıl içinde 2 yeni konsept mağaza daha açacağız ve mevcut mağazalarımızı da yeni konsepte göre yeniden şekillendireceğiz. 32 mağazanın dönüşümünün 2012 yılı sonuna kadar 10 milyon liralık yatırımla tamamlanmasını öngörüyoruz" dedi.

17 yıldır kendi adıyla baklava üretmeye başladığını belirten Faruk Güllü, yeni konseptleriyle ilgili şunları söyledi: "Son dönemde müşterilerimizden yeni talepler almaya başladık. Genç nesile hitap edemiyorduk. Bulunduğumuz mekanlar, bazı ürünlerimizi sergilememize engel oluyordu. Yemek saatleri içinde pizza ve börek satışımız oluyordu. Şimdi herkesin oturup sohbet edebileceği bir kafe ve öğlen ve akşam yemeklerini yiyebileceği bir konsept yarattık. Her katında farklı ürünlerin bulunduğu, özel yemek ve çocuk oyun alanı olan, müşterilerimize internete bağlanma imkanı sunulan bir konsept mağaza ortaya çıktı. Aldığımız toplantı taleplerine karşılık da iki katı toplantılar için ayırdıl. Artık mağazalarımızda 150 kişilik toplantıların da yapılması mümkün olacak."
Hürriyet

Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler

Güllü'den, yeni markaya 12 milyon TL'lik yatırım

Baklavacı Faruk Güllü yeni markası "Faruk Güllüoğlu İstanbul"un tanıtımını, 2 bin 900 metrekarelik yeni konsept mağazasında gerçekleştirdi

Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü, kendi adıyla baklava üretmeye başladığı günden bu yana 17 yıl geçtiğini belirtti.

Güllü yeni markası için 12 milyon TL'lik yatırım yapacağını belirterek, "İstanbul Çobançeşme'deki mağazamıza 2 milyon TL yatırım yaptık. Yurtiçinde 32 mağaza açacağız. Marka dönüşümü için 2 yılda 10 milyon TL'lik yatırım yapacağız" dedi.

Faruk Güllü, yeni konsept mağazalarda baklavanın yanısına helvadan lokuma, reçelden el yapımı çikolataya kadar 550 çeşit ürün satılacağını belirterek, "Özel yemek ve çocuk oyun alanı olan, müşterilerimize internete bağlanma imkânı sunulan konsept mağazamız 6 kat ve 2 bin 900 metrekareden oluşuyor" dedi.

Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü, kendi adıyla baklava üretmeye başladığı günden bu yana 17 yıl geçtiğini belirtti.

Güllü yeni markası için 12 milyon TL'lik yatırım yapacağını belirterek, "İstanbul Çobançeşme'deki mağazamıza 2 milyon TL yatırım yaptık. Yurtiçinde 32 mağaza açacağız. Marka dönüşümü için 2 yılda 10 milyon TL'lik yatırım yapacağız" dedi.

Faruk Güllü, yeni konsept mağazalarda baklavanın yanısına helvadan lokuma, reçelden el yapımı çikolataya kadar 550 çeşit ürün satılacağını belirterek, "Özel yemek ve çocuk oyun alanı olan, müşterilerimize internete bağlanma imkânı sunulan konsept mağazamız 6 kat ve 2 bin 900 metrekareden oluşuyor" dedi.
Milliyet

Baklava kültürünün 139 yıllık ismi değişti 

Baklava ve tatlı kültürünün 139 yıllık ismi Faruk Güllüoğlu yenilendi.

Güllüoğlu, yenilenen logosu ile yeni mağazasını Şirinevler'de açtı. Ailenin 6. kuşak mensubu oğlu Enes ile mağazanın açılışını yapan Faruk Güllü, 2012 sonuna kadar 32 mağazanın yenileneceğini söyledi.
Star

İsmiyle İstanbul'u markasında buluşturdu  
 
Baklava ve tatlı kültürünü yeniden yorumlayan Faruk Güllü, bundan sonra yeni marka ve logosu ile çok katlı mağaza konseptiyle müşterilerine hizmet edecek. 

İstanbul Şirinevler'deki eski mağazasından yanı başındaki yeni bir binaya taşınan Güllüoğlu, hem farklı tatları bir arada sunacak hem de farklı müşteri potansiyellerini bir arada ağırlayacak. Önceki yıllarda kendi ismini ön plana çıkarmayan Faruk Güllü, yeni markasını 'Faruk Güllüoğlu İstanbul' olarak değiştirdi. Konsept değişikliği için 2 milyon TL harcayan ünlü baklavacı, mevcut 32 mağazasındaki değişiklik için de 10 milyon lira kaynak ayırdı. Faruk Güllü, yeni markasının tanıtımı için basın mensuplarıyla bir araya geldi. Yeni markasını 'Faruk Güllüoğlu İstanbul' olarak değiştiren başarılı işadamı, ilk uygulamayı da Şirinevler'de 2 bin 900 metrekarelik 6 katlı yeni binasında hayata geçirdi.

Açılışta konuşan Faruk Güllü İstanbul'un yönetim kurulu başkanı, yeni yapılanmalarında 7'den 70'e her kesime bir arada hizmet edeceklerini söyledi. Değişiklik için ilk etapta 2 milyon lira harcayan Güllü, sahip olduğu 32 mağazanın da en geç 2012'ye kadar tamamlanacağını kaydetti. Bunun için de 10 milyon lira kaynak ayırdıklarını aktardı. İstanbul'un mutfak kültürünü dünyaya tanıtmayı amaçlayan Güllü, bunun için de gerekli tüm altyapıyı oluşturduklarını kaydetti. Tüm dünya ülkeleri için özel tatlılar üreterek bir dünya markası haline gelmeyi hedefleyen ünlü baklavacı, bu kapsamda Azerbaycan, Brüksel, Estonya gibi ülkelerde mağaza açarak bunun ilk aşamasını tamamladıklarını dile getirdi. Güllü, ayrıca Almanya, Fransa, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) ve Singapur başta olmak üzere yaklaşık 32 farklı ülkeye de baklava ihracatı yaptıklarını vurguladı.

Küresel krizden kendilerinin de etkilendiğini anlatan Faruk Güllü, sahip oldukları ürün gamlarından dolayı ciroda çok ciddi bir düşüşün olmadığını, aksine yüzde 20'lik bir büyüme elde ettiklerini kaydetti. Güllü, yeni değişiklikle birlikte ciroda önemli bir artış beklediklerini de söyledi.

Şirinevler'deki mağazanın 24 saat açık kalacağını dile getiren Faruk Güllü, "Bu bizim için farklı bir uygulama olacak. Ayrıca Kozyatağı ve Avcılar'daki mağazalar da 18 ile 20 saat arası açık kalacak. Diğer yerlerde ise bu uygulama zaman alacak." dedi. Güllü, yıl içinde iki adet yeni konsept mağazanın daha açılışının yapılacağını duyurdu. Şirket, şu anda 950 kişi istihdam ediyor.
Zaman/Bayram Kaya

Güllüoğlu'ndan 6 katlı mağaza

Baklava ve tatlı alanında faaliyet gösteren Faruk Güllüoğlu, mağaza konseptini ve logosunu değiştirerek ilk 6 katlı mağazasını Şirinevler'de açtı. Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü, 2010 sonuna 4 adet Faruk Güllüoğlu İstanbul Mağazası'nın yeni logo ve konseptle hizmete gireceğini söyledi. 2900 metrekarelik alana sahip 6 katlı ilk mağazayı açan Faruk Güllü, "Yeni mağazalarımızda çocuk oyun alanları ve özel yemek alanları da var" dedi.
Türkiye/Uğur Küçük

Güllüoğlu'ndan İstanbul konsepti

17 yıldır kendi adıyla baklava üreten Faruk Güllü, 'Faruk Güllüoğlu İstanbul' markasıyla çok katlı mağazacılığa geçti. Yeni konseptini uyguladığı Şirinevler mağazasında konuşan Güllü, bu dönüşüm için 2 milyon TL harcadıkları belirtti. 2012 sonuna kadar 32 mağazalarını baklava yanında değişik tatlı ve kahvaltılık ürünlerinin bulunduğu yeni konsepte dönüştüreceklerini belirten Güllü, bunun için 10 milyon TL'lik bir bütçe ayırdıklarını ifade etti. 'Faruk Güllüoğlu İstanbul' isminin artık marka olduğunu söyleyen Güllü, bu isimle yurt dışına da açılmayı planladıklarını belirtti. Mağazalarındaki çalışma saatlerini uzatmaya başladıklarını söyleyen Güllü, Şirinevlerdeki mağazalarının 24 saat açık olacağını vurguladı.
Takvim/Burçin Göktan

Faruk Güllü yeni marka ile mağazaları baştan yaratıyor

Faruk Güllüoğlu markasının yanına `İstanbul' ekleyerek yenileyen Faruk Güllü, mağazalarını tüm ürünlerini tek çatı altında buluşturacak `konsept mağazalar' haline dönüştürüyor.
 
Adı baklava ile özdeşleşen Güllüoğlu ailesinden ayrılarak, kendi zincir mağazalarını kuran ve çikolata, fındık kreması, reçel ve kahvaltı ürünleri de üretmeye başlayan Faruk Güllü, yeni yatırım atağına geçti. Güllü, ilk adım olarak da imaj yeniledi. Faruk Güllüoğlu markasının yanına "İstanbul" ekleyerek yenileyen Güllü, tüm mağazalarını da 10 milyon liraya baştan yaratacak.

Faruk Güllü, "Faruk Güllüoğlu İstanbul" markası altında ilk konsept mağazasını Şirinevler'de açtı. Güllü, mevcut 32 mağazasının konsept değişikliğini 2012 yılı sonuna kadar tamamlamayı, 2014'te ise yeni mağazalar açılması planlanıyor.

Yaklaşık 3 bin metrekare büyüklüğündeki altı katlı Şirinevler mağazası için 2 milyon TL yatırım yaptıklarını ifade eden Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü, bu yıl sonuna kadar İstanbul'da iki yeni konsept mağaza daha açacaklarını ve var olan iki mağazayı yeni konsepte göre yeniden şekillendireceklerini kaydetti. Yeni mağazanın açılışı nedeniyle cuma günü düzenlenen basın toplantısında konuşan Güllü, hem baklava hem de farklı tatlar üreterek dünyada marka olmak istediklerini söyledi. Güllü, "Faruk Güllüoğlu markasının yanına İstanbul'u da ekledik. Bu kararımızda dünyanın en güzel mutfak kültürlerinden birine sahip olan İstanbul'un tanıtımına katkı sağlamak da var" dedi. "Faruk Güllüoğlu İstanbul" markasını 550'den fazla çeşide ulaşan ürün yelpazesini tek çatı altında buluşturmak amacıyla yarattıklarını vurgulayan Güllü, Şirinevler'deki mağazanın 24 saat açık olacağını kaydetti.
 
Baklavaya yeni yorum
Baklava ve tatlı kültürünü yeniden yorumladıklarını belirten Güllü, kendi adıyla baklava üretmeye başladığı günden bu yana 17 yıl geçtiğini söyledi. Güllü, konsept mağaza fikrinin nasıl ortaya çıktığını şöyle anlattı: "Bugün bizim için önemli bir dönüm noktası. Bir aile bize geldiğinde; baba baklava isterken kızı sütlü tatlı istiyordu. Müşterimiz olan işadamları oturup toplantı yapabilecekleri bir mekan, gençler ise internete ulaşmak istiyordu. Müşterilerimizin bize ilettiği beklentileri çağın gerekleriyle harmanlayınca, konuklarımızın her bir katında farklı ürünlerimizi deneyimleme fırsatı bulduğu, özel yemek ve çocuk oyun alanı olan, müşterilerimize internete bağlanma imkânı sunulan böyle bir konsept mağaza ortaya çıktı." 32'si yurtiçi, 4'ü yurtdışında olmak üzere 36 mağazada günde 30 bin müşteriyi ağırladıklarını dile getiren Güllü, başta Almanya olmak üzere Fransa, Birleşik Arap Emirlikleri, Rusya ve Japonya'nın da aralarında olduğu 32 ülkeye ihracat yaptıklarını bildirdi. Cirolarının yüzde 70'ini baklava satışından elde ettiklerini söyleyen Güllü, "Yeni konseptimizle diğer ürünlerin satışları artacaktır" dedi.

Baklava kültürünün gelecek kuşaklara taşınmasını misyon edindiklerini kaydeden Güllü, popüler kültürün etkisi altındaki gençlere baklavayı sevdirmeyi misyon edindiklerini, bu yüzden ürün yelpazesinde gençlere hitap eden ürünlere de yer verdiklerini dile getirdi.
Referans 


Geri Dön