05 / 11 / 2024

2014 Superbrands Türkiye Sinpaş

2014 Superbrands Türkiye Sinpaş

Dünya’da 88 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de de iki yılda bir verilen ‘Superbrands’ 2014 yılının yeni ’Süper Markaları’nı açıkladı. Sinpaş, ‘Superbrands Türkiye’ seçildi..

Türkiye'de işsizlik oranı yüzde 9,2'ye geriledi! Ocak 2014'ten bu yana en düşük oran!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından açıklanan resmi rakamlara göre, Türkiye'de işsizlik oranı, Ağustos yaında bir önceki aya göre 0,2 puan azalış gösterdi ve yüzde 9,2'ye geriledi. Söz konusu bu oran, 2014 yılının Ocak ayından bu yana en düşük işsizlik oranı şeklinde kayıtlara geçti.

Türkiye’nin 18 markasının 2'si inşaat!

Superbrands Türkiye, geçen hafta, 2016 yılının süpermarkalarını açıkladı. 18 marka Türkiye’nin süpermarkası olmaya hak kazandı. 18 markanın 2'si inşaat markası.

Hogan Türkiye'deki 3. mağazasını açtı!

2014'te Türkiye pazarına giren İtalyan lüks ayakkabı markası Hogan, iki yılda üçüncü mağazasını açtı. Hogan'ı Türkiye'ye getiren işadamı Ayaydın, "4 yıllık yatırım planımızı 2 yılda tamamladık. Önümüzdeki günlerde yeni mağazalar açacağız" dedi.

Sur Yapı, 2014 Superbrands listesinde!

Sur Yapı, yapılan çalışma sonucu 1.023 marka arasından '2014 Superbrands' listesine dahil oldu. Superbrands, Türkiye’de 2005 yılından bu yana 2 yılda bir liste açıklıyor.

Türkiye 2014'te 39,8 milyon turist ağırladı!

Türkiye, 2014'te ağırladığı 39,8 milyon turistle yabancı ziyaretçi sayısında dünya 6'ncılığını korudu. Turizm sektörü, dünyada en hızlı büyüyen alanlardan biri oldu.

İSO Türkiye’nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu-2014 araştırması açıklandı!

2013’te ‘kur ve faize’ yenik düşen İSO 500, 2014’te bu kez ‘kurdan’ kârlı çıktı. Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin faaliyet dışı gelirleri 7.5 milyar liradan 13.6 milyara yükselirken bu rakamın kârdaki payı % 50’ye ulaştı

Türkiye'yi 2014 yılında 41,4 milyon turist ziyaret etti!

Dünya Bankası verilerine göre, 2002 yılında Türkiye’ye giren turist sayısı yıllık 12,8 milyon düzeyindeyken, 2013 itibariyle bu rakam, 37,8 milyona erişti. TÜİK’in açıkladığı verilere göre ise, 2014 yılında ziyaretçi sayısı 41,4 milyon oldu.

Türkiye ekonomisi 2014 yılında yüzde 2,9 büyüdü!

Türkiye ekonomisi, geçen yıl yüzde 2,9 büyüdü. Kişi başına GSYH değeri, 2014'te cari fiyatlarla 22 bin 753 lira (10 bin 404 dolar) olarak hesaplandı.

Türkiye’nin 2014 emlak haritası yayınlandı!

Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarından sahibinden.com, 2014 yılı Türkiye emlak haritasını yayımladı. Türkiye’nin yedi bölgesinde oluşan emlak satış ve kiralama fiyatları, kiralama dönemleri için de ipucu veriyor.

İşte Türkiye'nin 2014 yılı gayrimenkul karnesi!

Türkiye gayrimenkul sektöründe 2014 yılında yüzde 30 artan A sınıfı ofis arzı, Avrupa pazarları arasında en yüksek artışı kaydederken; AVM pazarındaki yeni arzlar ise yavaşladı.

Sinpaş 2014 Superbrands Türkiye seçildi!

Dünya’da 88 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de de iki yılda bir verilen ‘Superbrands’ 2014 yılının yeni ’Süper Markaları’nı açıkladı. Sinpaş, ‘Superbrands Türkiye’ seçildi..

Hilti Türkiye 2014'te yüzde 35 büyüdü!

Azerbaycan, Türkmenistan, Özbekistan, Moğolistan, Kırgızistan, Ermenistan, Gürcistan, Tacikistan, Moldova ve Kuzey Irak olmak üzere 10 ülkenin bağlı olduğu Hilti Türkiye, 2014'te yüzde 35 büyüme ile tarihinin en yüksek büyüme rakamına ulaştı.

Türkiye’de 2014 yılında 200 Bin 236 işyeri açıldı!

Türkiye genelinde 2014 yılında 200 bin 235 iş yeri açılırken, aynı yıl 96 bin 353 iş yeri kapandı. 2014'te en fazla iş yeri 21 bin 934 rakamı ile İstanbul'da açıldı.

2014 Superbrands Türkiye Sinpaş Haberi

2014 Superbrands Türkiye Sinpaş

Dünya’da 88 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de de iki yılda bir verilen ‘Superbrands’ 2014 yılının yeni ’Süper Markaları’nı açıkladı. Seçici kurul ve AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 1023 marka arasında, gayrimenkul sektöründe konsept projelerin lideri Sinpaş, ‘Superbrands Türkiye’ seçildi.

Sinpaş, 40. yılını kutladığı 2014 yılında “Superbrands” seçildi. İş dünyasından isimlerin yer aldığı seçici kurul ve araştırma şirketi AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen süper markalar, marka tanınırlığı kriterleri kapsamında değerlendirildi. Süper marka seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşıyor.

Marka yönetimi ve pazarlamasında uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands, marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaların dünya çapında seçimini ve tanınmasını sağlıyor. Superbrands...