03 / 05 / 2024

2017 avm ciroları

2017 avm ciroları

Cushman & Wakefield 2017 3.Çeyrek Gayrimenkul Pazar Analizleri Raporu'nu bugün açıkladı. Rapora göre parakende sektöründe büyüme 3. çeyrekte de devam edecek. 

AVM’lerde kiralanabilir alan ciroları Kasım'da ne kadar oldu? 

AVM'lerde kiralanabilir alan (metrekare) başına düşen cirolar, Kasım ayında İstanbul'da 6 bin 824 lira, Anadolu'da ise 4 bin 069 lira şeklinde oldu. İşte ayrıntılar...

AVM ciroları katlandı!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) Başkanı Hüseyin Altaş ve Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, döviz kurunun AVM'leri nasıl etkilediğine ilişkin açıklamalarda bulundu.

AVM'lerde 1 Haziran beklentisi! Cirolar artacak mı?

AVM'ler Kovid-19 kısıtlamaları kapsamında yeme - içme alanları açılmadan hizmet sunuyor. Kısıtlamalar sebebiyle haftasonu da kapalı olan AVM'lerde 1 Haziran'daki açılma için beklenti büyük. Ciroların artması bekleniyor.

AVM ciroları 1 yılda yüzde 23 eridi!

Alışveriş merkezlerinin ciroları Şubat'ta geçen senenin aynı ayına göre yüzde 22,6 azaldı. Ziyaretçi sayılarına da işaret eden ziyaret endeksi yıllık bazda yüzde 62 gerilemesine rağmen aylık bazda yaşanan yüzde 9,4'lük artış toparlanmaya işaret etti.

Cumartesi yasağının kalkması AVM cirolarına yüzde 30 katkı sağladı!

Venezia Mega Outlet Yönetim Direktörü Oğuz Isıgöllü yaptığı açıklamada cumartesi yasağının kalmasının cirolarda yüzde 30’lar seviyesinde artış sağladığını söyledi.

AVM'lerde cirolar pandemi öncesine dönüyor!

AVM'lerde cirolar pandemi öncesine dönmeye başladı. Pandemi dönemi öncesinde daha çok vakit geçirmek için AVM'lere gelinlerin yerini artık gerçekten alışveriş yapmak isteyenler almış durumda.

AVM cirolarında eylül ayı umudu!

AVM’lerin eylül ayı itibarıyla eski kalabalık günlerine döneceğini söyleyen Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) Başkanı Hüseyin Altaş, önemli açıklamalarda bulundu...

AVM cirolarını artırmak için BMD'den yeni hamle!

Salgın nedeniyle kapanan ve 1 Haziran tarihinde yeniden kapılarını açan AVM’lerde aradan geçen iki haftada istenen ziyaretçi sayısına henüz gelinemedi. Ancak Birleşmiş Markalar Derneği bu kapsamda bir dizi önlem alıyor.

AVM’ler eğlence alanlarına yatırım yapıyor!

Yılın ilk çeyreğinde AVM ciroları yüzde 8,5 artış kaydetti. Aynı dönemde ziyaretçi sayısı yüzde 4,7 geriledi. AVM’ler müşterisini yeniden çekmek için eğlence alanlarına yatırım yapıyor.

AVM'lerin hem ziyaretçileri hem ciroları arttı!

Alışveriş merkezleri kış aylarında doldu taştı. İstanbul ve Anadolu’daki AVM’lerin hemen hepsinin hem ziyaretçi sayısında hem de ciroları arttı. Ciro artışında kampanyaların yanı sıra sosyal etkinliklerin katkısı da büyük.

Yabancı Türkiye'de lükse koştu, AVM ciroları arttı!

İstinyePark Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Uğur Berk, lüks segmentte yabancı müşterilerin Türkiye'ye ilgisinin arttığını söyledi. Berk, ilginin ciroları rekor seviyeye getirdiğini kaydetti.

Mall of İstanbul AVM 2017 yıl sonu değerleme raporu revize edildi!

Torunlar Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı, Mall of İstanbul AVM 2017 yıl sonu değerleme raporunun revizesini yaptı.

Samsun Bulvar AVM 2017 değerleme raporu!

Torunlar Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı, Samsun Bulvar AVM'nin 2017 yıl sonu değerleme raporunu yayınladı.

2017 avm ciroları Haberi

2017 avm ciroları

Cushman & Wakefield 2017 3.Çeyrek Gayrimenkul Pazar Analizleri Raporu'nu bugün açıkladı. Rapora göre parakende sektöründe büyüme 3. çeyrekte de devam edecek. 

Devlet tarafından alınan teşvik tedbirleri ile gerçekleşen Türk ekonomisindeki büyümenin 3. çeyrekte de devam etmesi beklenmektedir.  AYD/Akademetre endeksine göre, bayram tatili ve akademik yılın da başlamasıyla, 3. çeyrekte AVM cirosu bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 32,4 artarak rekor kırmıştır. 2016 yılının aynı dönemine kıyasla yaya trafiği de yüzde 6 oranında artmıştır. Ancak yükselen enflasyon (Ağustos ayında %10,7’den Eylül ayında yüzde 11,2’ye) ve kur dalgalanmaları kira seviyelerinin düşmesinde önemli rol oynamıştır. 

Düşen kiralar perakendeciler için uzun süre devam eden mağaza konsolidasyonlarından sonra büyüme stratejisine geçiş fırsatları sunsa da kullanıcı talebi görece yavaş seyretmektedir. Kur dalgalanmaları perakendecilerin büyüme planlarını gerçekleştirmelerinde zorluk...