Abdullah Orkun Kaya Haberi
Türk Telekomünikasyon A.Ş., kurum bünyesindeki organizasyonel değişikliklerle ilgili Kamuyu aydınlatma Platformu'na (KAP) şu açıklamayı yaptı:
"Türk Telekom Grubu müşteri ihtiyaçlarına ve gerekliliklerine tam olarak cevap veren "tek noktada hizmet" yaklaşımının etkin bir şekilde sunulmasını sağlayarak Grubu rakiplerinden ayırmak amacıyla entegrasyon sürecinin ikinci aşamasını müşteri odaklı yaklaşımla sürdürülebilir büyüme stratejisi etrafında şekillendirmeye karar vermiştir.
Türk Telekom Grubu'nun mobil ve sabit hizmetlerin birlikte pazara sunulması ve müşteri hizmetlerinin tek çatı altında toplanmasını öngören entegrasyon projesi, teknoloji ve iletişim hizmetlerinde müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını daha etkin bir şekilde karşılamayı, satış kanallarının ve ticari fonksiyonların tek elden yönetilmesiyle müşterilere sunulan değeri daha da artırmayı hedeflemektedir.
Türk Telekom Grubu'nun tam entegrasyonu yönünde ikinci aşama, Türk Telekom, TTNET ve Avea'nın tüzel kişiliklerini mevcut haliyle muhafaza ederek ve...