21 / 12 / 2024

ALO 181 nasıl aranır

ALO 181 nasıl aranır

7/24 hizmet esası üzerine kurulan bu hat üzerinden vatandaşlar çevreyi rahatsız eden ve kirliliğe sebep olan işletmeleri bu merkeze bildiriyor. Vatandaş temsilcilerinin kayıt altına aldığı bildirimler elektronik sistem üzerinden hemen ilgili birime iletil

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Binasının dayanıklılığını merak eden ALO 181'i aradı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının ALO 181 hattını İzmir depremi sonrasında arayan vatandaşların en çok merak ettiği konu "binasının riskli olup olmadığı ve zeminin sağlamlığı" oldu.

ALO 181 imar barışı hattına yoğun ilgi!

İmar Barışı başvurularının alındığı Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181 Çağrı Merkezi"ne gelen bazı ilginç çağrılar gülümsetti.

İnternet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

Tapu dairesinde taşınmaz tapu devir işlemleri için öncelikle randevu alınması gerekiyor. Tapu dairesindeki işlemler için Alo 181 hattından ya da internetten randevu alınabiliyor. Peki, internet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı alo 181 hattı hizmeti vatandaşları memnun ediyor!

Kuruluşunun 3. yılına giren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181 verdiği hizmetle vatandaşın takdirini kazandı.

Tapu Kadastro Alo 181 hattı yoğun ilgi görüyor!

2014 yılı Eylül ayından bu yana tapu ve kadastro konusunda vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

Alo 181 Tapu randevuya büyük ilgi!

2014 yılı Eylül ayından bu yana Tapu ve Kadastro konusunda da vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından Nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

ALO 181 hattına ilginç şikayetler yağıyor!

Çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikayet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor. ALO 181 hattına ilginç şikayetler yağıyor.

ALO 181 Çevre ve Şehircilik hattı 24 saat hizmet veriyor!

Çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulmuş olan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikâyet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor...

ALO 181 en çok kentsel dönüşüm için aranıyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi ALO 181 'i yılın ilk on ayında 149 bin vatandaş ararken, Kentsel dönüşüm aramalarında geçen yıla göre yüzde 127 artış olduğu belirtildi.

Alo 181'e en çok şikayet İstanbul'dan geldi!

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce, 2014 yılının ilk çeyreğinde, 13 bin 718 çevre denetiminde 506 işletmeye 20 milyon 549 bin 785 TL para cezası kesildiğini söyledi. Alo 181'e en çok şikayet İstanbul'dan geldi...

Riskli yapı tespit süreci nasıl işler?

Kentsel dönüşüm kapsamında riskli yapı tespit süreci nasıl işler? Riskli yapı tespiti yapıldıktan sonra neler yapılır? Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Kentsel Dönüşüm Danışma hattı Alo 181, bu tabloyu Twitter ve Facebook'ta paylaştı...

Bilecik'te Alo 181 hattı çok az kullanılıyor!

Bilecik Çevre ve Şehircilik il Müdürü Murat Akat her türlü bilgi alma ve şikayet için açılmış olan Alo 181 hattının çok az kullanıldığını belirterek, "Vatandaşlarımızın bu hattı kullanmalarını öneriyoruz" diye konuştu.

ALO 181 nasıl aranır Haberi

ALO 181 nasıl aranır

7/24 hizmet esası üzerine kurulan bu hat üzerinden vatandaşlar çevreyi rahatsız eden ve kirliliğe sebep olan işletmeleri bu merkeze bildiriyor. Vatandaş temsilcilerinin kayıt altına aldığı bildirimler elektronik sistem üzerinden hemen ilgili birime iletiliyor.


 Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın çağrı merkezi olan Alo 181’i geçen yıl 264 bin 166 kişi aradı. Yapılan denetimler sonrasında çevreye zarar verdiği tespit edilen işletmelere cezalar kesildi.


 Bakanlık birimleri 2014 yılında Türkiye’nin hemen her ilinde çok sayıda denetim gerçekleştirirken toplam 14 milyon 748 bin 995 lira çevre cezasının kesildiği açıklandı.


 Geçtiğimiz yıl iletişim hattına en fazla çevre şikayeti büyükşehirlerde yaşayan vatandaşlar tarafından yapıldı. En fazla çevre şikayetinin geldiği il İstanbul olurken bu ili Kocaeli, İzmir, Bursa, Konya, Adana, Ankara, Antalya illeri izledi. Konuyla ilgili hattı en az arayan iller...