Artı Deneyim Haberi
Yeni davranış modelleri ve artan ürün çeşitliliği günümüz konut alıcılarını ve onların marka ile etkileşimlerini yakından etkiliyor. Yeni dönem konut pazarlama trendlerinin başında, müşteri kazanmaya çalışmaktan çok, var olan müşteriyi sadık bir marka elçisi haline getirmek geliyor. Artı Deneyim pazarlama yöneticisi Ufuk Kayador, gayrimenkul sektöründe tek seferlik müşterilere ulaşmaya çalışmak yerine var olan müşterileri sadık birer marka elçisine dönüştürmeyi öneriyor. Bunu sağlamanın en önemli yolu ise müşteriyle kurulacak doğru iletişim.
Konut satın almanın hızlı tüketim ürünlerini satın almak gibi kolay verilen bir karar olmadığının altını çizen Kayador, “Tüketicinin gayrimenkul almaya karar vermesi çok daha uzun ve karmaşık bir süreç. İnsanların güvenebileceği bir markayı inşa etmek uzun bir maraton ve inşaat firmalarının da bunun farkında olması ve sabırlı olması gerekiyor” dedi.
Kayador...