AVM ciroları eylül 2014 Haberi
Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Endeksi'nin Eylül ayı ve 2014 yılı 3. çeyrek sonuçları açıklandı. Buna göre AVM Ciro Endeksi Eylül’de geçen yılın aynı ayına göre yüzde 26 artarak 171 puana tırmandı. Endeks bu yılın üçüncü çeyreğinde ise geçen yılın aynı dönemi ile karşılaştırıldığında yüzde 13 artarak 165 puana çıktı. Eylül ayında en yüksek ciro artışının yaşandığı kalem giyim olurken, bu alanda bir önceki yılın aynı ayına göre yaşanan artış oranı yüzde 34 oldu. Giyim kategorisindeki artışta en önemli etkeni bayram tatilinin oluşturduğu belirtildi. Bayram etkisiyle birçok kategorinin cirosunda önemli yükseliş yaşanırken, ayakkabı kategorisindeki ciro artışı yüzde 30 olarak gerçekleşti. Ekim ayında TÜİK tarafından açıklanan enflasyon verilerine göre en yüksek fiyat artışının yaşandığı...