10 / 01 / 2025

avm pazarı türkiye

avm pazarı türkiye

Cushman & Wakefield'ın hazırladığı rapora göre, Rusya 17,7 milyon metrekare ile Avrupa'nın en büyük alışveriş merkezi pazarı olurken, 8,3 milyon metrekare ile Türkiye 3. büyük AVM pazarı oldu.

Türkiye AVM pazarında üçüncü sırada!

Cushman & Wakefield’ın hazırladığı rapora göre, Rusya şu anda 17.7 milyon metrekare ile Avrupa’nın en büyük AVM pazarı olurken, Rusya’yı 9.2 milyon metrekare ile Polonya ve 8.3 milyon metrekare ile Türkiye takip ediyor.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare?

Pamir-Soyuer 2022 yılı 1. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 160,85 metrekare/1000 kişi olarak hesaplandı.

Türkiye genelinde kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare?

Pamir-Soyuer 2021 yılı 4. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 162,90 metrekare/1000 kişi olarak hesaplandı.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare?

Pamir-Soyuer 2021 yılı 3. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 160,10 metrekare/1000 kişi olarak hesaplandı.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı ne kadar oldu?

Pamir-Soyuer 2021 yılı 2. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 160,10 metrekare/1000 kişi şeklinde hesaplandı.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare?

Pamir&Soyuer 2021 yılı 1. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 158,88 m²/1000 kişi olarak hesaplandı.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekare oldu?

Pamir&Soyuer 2020 yılı 3. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 157,44 metrekare/1000 kişi olarak hesaplandı.

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı ne kadar?

Pamir&Soyuer 2020 yılı 1. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 155,11 metrekare/1000 kişi olarak hesaplandı.

COVID-19'un Türkiye gayrimenkul pazarına etkileri!

Cushman-Wakefield tarafından Covid-19 Türkiye Gayrimenkul Pazarına Etkileri raporu yayınlandı. Raporda, yatırımcılar ve kullanıcılar odaklı değerlendirmeler yapıldı...

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı kaç metrekareye çıktı?

Pamir&Soyuer 2019 yılı 4. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 155,11 metrekare/1000 kişi’ye yükseldi...

Türkiye'de kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı ne oldu?

Pamir&Soyuer 2019 yılı 3. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporuna göre, kişi başına düşen kiralanabilir AVM alanı, Türkiye genelinde 152,51 metrekare/1000 kişi’ye yükseldi...

10 soruda Türkiye'de AVM vakası!

Ticari gayrimenkul sektörü gün geçtikçe büyüyor. Her yıl yeni alışveriş merkezleri açılıyor. Peki Türkiye'de kaç AVM var? 2020'de kaç yeni AVM açılacak? Ne kadar yatırım yapıldı? Ne kadarını yabancı yatırımcılar yaptı? İşte 10 soruda Türkiye'de AVM vakası...

Türkiye'deki AVM'lerin metrekare verimliliği ne kadar?

AVM'lerde gerçekleşen ciro, metrekare verimliliği, ziyaret sayısı gibi verilerin yer aldığı AYD AVM Perakende Ciro endeksi yayınlandı. Peki Türkiye'deki AVM'lerin metrekare verimliliği ne kadar?

Türkiye'deki AVM'lerin ne kadarı yabancıya ait?

AVM'lerde gerçekleşen ciro, metrekare verimliliği, ziyaret sayısı gibi verilerin yer aldığı AYD AVM Perakende Ciro endeksi yayınlandı. Peki Türkiye'deki AVM'lerin ne kadarı yabancıya ait?

avm pazarı türkiye Haberi

avm pazarı türkiye

Cushman & Wakefield'ın hazırladığı rapora göre, Rusya 17,7 milyon metrekare ile Avrupa'nın en büyük alışveriş merkezi pazarı olurken, Rusya'yı 9,2 milyon metrekare ile Polonya ve 8,3 milyon metrekare ile Türkiye takip etti. 


Rusya, Türkiye ve Polonya yeni AVM inşası konusunda ön planda bulunuyor. 


Uluslararası perakendecilerden gelen talebin yaııı sıra artan kentleşme ve tüketici harcamaları yeni AVM inşaatlarının artışını destekleyen önemli bir tetikleyici unsur oldu. Orta ve Doğu Avrupa'daki toplanı AVM stoku 2014 yılı sonunda 47.4 milyon metrekareye ve Rusya, Polonya ve Türkiye'nin toplanı payı ise yüzde 74'e...