29 / 04 / 2024

Beko mağaza stratejisi

Beko mağaza stratejisi

ARÇELİK AŞ’nin çatısı altında yer alan markalardan Beko, Türkiye’de konsept mağaza stratejisini hayata geçirdi.

Beko, İtalya’nın beyaz eşya üssüne mağaza ve ofis kuruyor!

Tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgınından en fazla etkilenen ülkelerden biri olan İtalya’da yeni bir ağ oluşturmak isteyen Koç Holding’e ait Beko, İtalya’da satış ağını genişleterek, ilk mağaza ve ofisini açacak.

Mavi yurt dışında 20 yeni mağaza açacak!

All Blue'yu global marka stratejisi olarak belirleyen Mavi, yeni stratejisini İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var. Bu bölgede 20 mağaza açmak ist

Beko İzmir'de 6 yeni mağaza açtı!

Beko, mağazacılık atağına geçti. Yeni nesil mağazalar açmak için kolları sıvayan beko, İzmir'de 6 yeni şube açtı. 

Beko'dan 5 yeni mağaza!

Beyaz eşya markası Beko, yeni açtığı 5 mağaza ve yenilediği 9 konsept mağazası ile Ankara’daki konumunu güçlendirdiğini duyurdu.

Beko'dan Türkiye’de konsept mağaza stratejisi!

ARÇELİK AŞ’nin çatısı altında yer alan markalardan Beko, Türkiye’de konsept mağaza stratejisini hayata geçirdi.

Beko’dan İstanbul’a 8 yeni mağaza!

Avrupa’nın bir numaralı beyaz eşya markası Beko, yeni konsept mağazacılık atağını İstanbul’da açtığı 8 yeni mağaza ile sürdürüyor.

İstikbal Avrupa'da 3 yeni mağaza açtı!

Kayseri merkezli mobilya markası İstikbal, yurtdışında mağazalaşma ve daha çok tüketiciye ulaşma stratejisi doğrultusunda Avrupa pazarında bir haftada 3 yeni mağaza açtı.

Alfemo Gebze'de yeni bir mağaza açtı!

Konsept mağazacılık anlayışıyla yoluna devam eden ve Türkiye’ de tasarım mobilyanın en önemli markalarından olan Alfemo, 2012 yılı başında, yepyeni bir mağazacılık stratejisi izleyeceğini açıklamıştı. Alfemo Gebze'de yeni bir mağaza açtı...

Alfemo Dubai'de 1 yıl içinde 5 mağaza açacak!

Konsept mağazacılık anlayışını dünyanın birçok ülkesine taşı yan Alfemo, planlı ve istikrarlı büyüme stratejisi doğrultusunda Dubai bölgesinde 1 yıl içinde 5 yeni mağaza açmayı hedefliyor...

Beko, Ankara'da bir günde 4 mağaza birden açtı!

Arçelik A.Ş.’nin uluslararası markası Beko, konsept mağaza açılışlarına Ankara’da devam ediyor. 200’ü aşkın konsept mağazası olan Beko, başkentte bir günde 4 yeni mağaza açtı

Migros, yılda 150 mağaza açmayı hedefliyor!

Migros Genel Müdürü Özgür Tort, Migros Grubu olarak orta ve büyük süpermarketler ile hipermarketlere yatırım yaparken, penetrasyonu yeni süpermarket odağıyla artırdıklarını, bu büyüme stratejisi ile sadece Türkiye'de yılda 150 mağaza açacaklarını bildirdi

Tansaş, yıl sonuna kadar 15 yeni mağaza açacak!

Tansaş Genel Müdür Yardımcısı Şevki Tuncer, şirketin Ege ve Akdeniz bölgelerine odaklanma stratejisi sayesinde sepet büyüklüğünün yüzde 10 oranında arttığını belirterek, yıl sonuna kadar 15 yeni mağaza açmayı hedeflediklerini kaydetti

KİM, 5 yılda 200 mağaza açacak!

KİM Genel Müdürü Hamit Akçay, ağırlıklı olarak İstanbul´da bulunan 52 mağaza ile 2010 yılında 300 milyon dolar ciro hedeflediklerini belirtti

Beko mağaza stratejisi Haberi

Beko mağaza stratejisi

Markanın yeni mağazaları, müşterilere ürünleri deneyimleme imkanı sunuyor. Konsept mağazacılık anlayışıyla tasarlanan mağazalarda, dijital görüntüleme alanlarının yanı sıra deneyim odaklı pişirme alanları da yer alıyor. Marka, 27-28 Eylül 2016 tarihlerinde Maltepe, Çekmeköy, Kağıthane, Arnavutköy, Bağcılar ve Bakırköy’de birer, Beyoğlu’nda iki mağaza olmak üzere toplamda 8 mağazasının açılışını yaparken, bu yıl İstanbul’daki yeni mağaza sayısını 19’a yükseltti.  Beko mağazalarını yılda yaklaşık 60 milyon müşterinin ziyaret ettiğini ifade eden Arçelik AŞ Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, “Müşterilerimize her yıl 1000’den fazla kampanya sunuyoruz. Bu farkı daha geniş bir tüketici kitlesine ulaştırmak için yatırımlarımız devam edecek. Mağazalarımızda dijital dönüşüme devam ederek teknoloji ürünlerine odaklanacağız. Bundan sonra da Türkiye’ye üründe, hizmette, mağazacılıkta ilkleri getirmeyi hedefliyoruz. Perakende teknolojilerine daha fazla yatırım yapacağız,...