belediye asansör ruhsatı nasıl alınır Haberi
Asansör ruhsatı almak içinse beledeiyeye başvurmak gerekiyor. Peki öncelikle neler yapılması lazım. Ruhsat için başvuru yapmadan önce belediyeye bir dilekçe yazmak gerekiyor. Belediye dilekçeyle beraber bazı belgeler de isteyecektir. Dilekçeyle birlikte bu belgeler belediyeye teslim edilir.
Ruhsat alınırken izlenecek yol nedir?
1.İmar ve Şehircilik Müdürünün havalesinden sonra dilekçe kayıt altına alınır. Dosya, imar planı tarafından asıl dosyasıyla birleştirilmek ve raportöre sunulmak üzere arşiv sorumlusuna gönderilir.
2.Raportör, TMMOB ile belediye arasında yapılan protokol gereği, asansörün kontrolünün yapılması için Makine Mühendisleri Odasına yazı gönderilir.
3.Makine Mühendisleri Odasından gelen cevap doğrultusunda harç ve ücretler hesaplanır. Hesaplanan bedeller başvuru sahibi tarafından Belediye Gelir Servisi veznelerine yatırılır.
4.Asansör ruhsatı 3 nüsha doldurularak ilgili Başkan Yardımcısına imzalatılır.
5.Asansör ruhsatının iki nüshası ilgiliye teslim edilir. Diğer nüshası, dilekçe, firma bilgileri ve belgeleri,...