08 / 11 / 2024

cadde mağazacılığında lokasyon önemi 

cadde mağazacılığında lokasyon önemi 

Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs alışveriş alışkanlıklarımızı da değiştirdi. Pandemiyle birlikte tüketiciler alışveriş yaparken lokasyon ve hijyen gibi unsurları da dikkate alıyor. 

AVM ve cadde mağazalarındaki astronomik kira artışları küçük ve orta ölçekli işletmelerin ayakta kalmasını zorlaştırdı!

AVM ve cadde mağazalarındaki astronomik kira artışları son dönemde, perakende sektörünün en büyük sorunu haline gelirken, Tepe Home Genel Müdürü Levent Çapan yaptığı açıklamada yüksek kira artışlarının küçük ve orta ölçekli işletmelerin ayakta kalmasını zorlaştırdığını söyledi.

Gimat Mağazacılık Ankara'daki 2. etap projesine başlıyor! Alışveriş sokağı ve ofis projesi için start verdi!

Gimat Mağazacılık imzasıyla Ankara'da konumlanan alışveriş sokağı ve ofis projesinin inşaatı bugün resmen başladı. 

Gimat Mağazacılık'tan başkente alışveriş sokağı ve ofis projesi geliyor! 

Gimat Mağazacılık imzasıyla inşa edilecek olan projede ruhsat işlemleri tamamlandı. Başkente alışveriş sokağı ve ofis projesi geliyor. İşte ayrıntılar...

1942 yılında Maçka Caddesi'nde 1 milyon 199 bin liraya satılık dev arsa!

1942 yılında Maçka tramvay Caddesi üzerinde 15,342,50 metrekarelik dev arsa 1 milyon 199 bin liraya satılıkmış.

1937 yılında Karaköy'den Tophane'ye kadar uzanan cadde üzerindeki binalara yıkım kararı! İşte nedeni!

1937 yılında Karaköy'den Tophane'ye kadar uzanan cadde asfalt olarak yenilenmesine ve caddenin iyi bir görüntüye kavuşması için de etrafındaki bina ve eski barakaların yıkılmasına karar verilmiş.

AVM ve cadde mağazalarında da fahiş kira krizi başladı: Süre olmadan 6 kata varan artış isteniyor!

BMD Başkanı Sinan Öncel, AVM ve cadde mağazalarında da fahiş kira taleplerinin olduğuna dikkat çekti ve sektörün fahiş kira artışı, yükselen işçilik ve gümrükte referans fiyat eklenmesi gibi sorunlarla karşı karşıya olduğunu belirtti.

Salı Pazarı Perakende Mağazacılık Pazarlama Bilgisayar İnşaat Taahhüt Turizm'in merkez nakli yapıldı!

Salı Pazarı Perakende Mağazacılık Pazarlama Bilgisayar İnşaat Taahhüt Turizm San.Ve Tic.Ltd.Şti.'nin merkez nakli gerçekleştirildi. Salı Pazarı Perakende Mağazacılık Pazarlama Bilgisayar İnşaat Taahhüt Turizm San.Ve Tic.Ltd.Şti.'nin merkezi Bağcılar'da yapıldı.

Parla Emlak İnşaat Mobilya Ve Mağazacılık Kiralama Anonim Şirketi kuruldu!

Parla Emlak İnşaat Mobilya Ve Mağazacılık Kiralama Anonim Şirketi bugün Ümraniye'de 5 milyon TL sermaye bedeli ile kuruldu.

Tellioğlu Mağazacılık Mimarlık İnşaat Limited Şirketi kuruldu!

Tellioğlu Mağazacılık Mimarlık İnşaat Limited Şirketi bugün Bağcılar'da 500 bin TL sermaye bedeli ile Recep Tellioğlu tarafından kuruldu.

Abb Mağazacılık Ve Kiralama Sanayi Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Abb Mağazacılık Ve Kiralama Sanayi Ticaret Limited Şirketi  Pendik’te 100 bin TL sermaye bedeli ile Fatma Arı tarafından kuruldu.

Kordon İstanbul cadde mağazalarında 50 ay vade fırsatı!

Ege Yapı tarafından hayata geçirilen Kordon İstanbul projesinin cadde mağazalarında 50 ay vade fırsatı sunuluyor.

Cadde mağazaları yeniden trend oldu!

Koronavirüs salgınıyla beraber açık alanların ön plana çıkması mağaza sektöründe büyük dönüşüm yarattı. AVM'lerden alışveriş yapmak istemeyen vatandaşlar cadde mağazacılığını tercih etmeye başladı. 

Pandemi sonrasında cadde mağazacılığında nelere dikkat edilmeli?

Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs alışveriş alışkanlıklarımızı da değiştirdi. Pandemiyle birlikte tüketiciler alışveriş yaparken lokasyon ve hijyen gibi unsurları da dikkate alıyor. 

cadde mağazacılığında lokasyon önemi  Haberi

cadde mağazacılığında lokasyon önemi 

Eğitimden sosyalleşmeye, iletişimden çalışma hayatına kadar yaşamın her alanında olduğu gibi alışveriş alışkanlıklarına da pandemi damgasını vurdu. Tüketiciler alışveriş kararlarını verirken fayda ve maliyet, lokasyon gibi öteden beri göz önüne aldıkları kriterlerin yanına artık mağaza içinde maske kullanımı mesafe gibi daha önce hayatlarında hiç olmayan veya hijyen koşulları gibi kısmen uyguladıkları kriterleri dikkate alıyor. 

Şüphesiz pandeminin alışveriş alışkanlıklarına yaptığı en önemli etkilerden biri ise fiziksel mağaza tercihlerinde oldu. IPSOS araştırma şirketinin yaptığı son anket tüketicilerin yüzde 90’ının AVM’leri riskli bulduğunu düşünüyor. Türkiye genelinde 465 aktif Alışveriş Merkezi olması ve AVM gibi kapalı alanların taşıdığı risk ve buna bağlı olarak resmî kurumlarca getirilen kısıtlamalar nedeniyle tüketiciler cadde mağazacılığını eskiye oranla daha fazla tercih etmeye başladı. 

Pandemi, işletmelerin yatırım stratejilerini etkiledi mi? 

Tüketicilerin,...