cadde mağazaları dünya markası Haberi
Ankara’nın başkent imajının, son yıllarda ortaya konulan niteliksiz inşaat projeleri ve AVM kültürüyle büyük değer kaybına uğradığını ifade eden Marka Kurumsal Gayrimenkul Değerleme Danışmanlık A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı ve Türk Sanayici ve İşadamları Vakfı (TÜSİAV) Başdanışmanı Bülent Hasılcıo, “Dünyaca tanınan ve turistik değer taşıyan Paris’teki Şanzelize, Londra’daki Oxford ve İstanbul’daki İstiklal Caddelerinin ortak özelliği, tarihi geçmişi modern hayatla birleştiren planlı yapılaşmadır. Ankara’nın da, bunca zamandır ihmal edilen belli başlı caddelerinin, planlı bir dönüşümle nefes alan yaşam alanları haline getirilmesi ve AVM tahakkümünden kurtarılması gerekiyor” dedi. Kentin markalaşması yönünde yerel yönetimlere büyük sorumluluk düştüğünü ifade eden Hasılcıo, “Ankara’daki Tunalı Hilmi ve Bahçelievler 7. Cadde gibi yaya yoğunluğunun yüksek olduğu caddelerin bir dünya markası haline gelememesinin ve Ankaralıları alternatif olmadığı için...