22 / 11 / 2024
fuzul

caddeler avm yatırımı

caddeler avm yatırımı

Türkiye'de 7 milyar TL'ye ulaşan lüks pazarında caddelerin yerini AVM'ler alıyor. Bu tercihlerde ise yabancı müşterilerin payı büyük.

Rönesans Gayrimenkul Yatırım halka açılıyor! 17, 18 ve 19 Nisan’da talep toplayacak!

Türkiye’nin adet ve brüt kiralanabilir alan bazında en büyük AVM yatırımcısı Rönesans Gayrimenkul Yatırım halka açılıyor. 

Novada, 2 milyar liralık yeni AVM yatırımı için düğmeye bastı!

BY Tekinalp Novada Şirketler Grubu yatırımlara hızla devam ediyor. AVM, otel ve inşaat sektöründe emin ve hızla adımlarla ilerleyen şirketin yönetim kurulu başkanı Nuri Tekinalp toplam yaklaşık 2 milyarlık TL'lik yatırım yapacağını açıkladı.

AVM'lerin kira gelirleri döviz borcunun faizine bile yetmiyor! Yatırım değeri 110 milyar dolar geriledi!

Türkiye’de faaliyet gösteren 443 AVM’nin yatırım değerinin 40 milyar dolara düştüğüne dikkat çeken AYD Başkanı Hüseyin Altaş, pek çok AVM'de kira gelirlerinin döviz borcunun faizine bile yetmediğinin altını çizdi.

AVM yatırımı yaparken hangi özelliklere dikkat edilmeli?

25 yıldır alışveriş merkezleri ve gayrimenkul sektörünün önemli projelerine imza atan Engin Yıldırım, 'İkinci şans arayan AVM'lerin değişimi' başlıklı yazıyı kaleme aldı.

AVM yatırımcısı ve dükkanlar normale dönüşü konuşuyor: 'Finansman desteği lazım'!

Alışveriş merkezlerinin (AVM) 11 Mayıs tarihinde yapacakları açılış için geri sayım devam ederken perakendeciler ve AVM yatırımcıları da yeni döneme hazırlanıyor.

AVM yatırımcıları ile mağaza sahipleri arasında kira tartışması!

AVM’leri açmayı planlayan AVM yatırımcıları ile mağaza sahipleri arasında kira tartışması yaşanıyor. Markalar, “Turist gelmeyecek. Cirolar yüzde 40 düşer kirayı ciroya bağlayalım” önerisinde bulunuyor.

Edip Gayrimenkul Yatırım'ın portföy değeri ne kadar?

Edip Gayrimenkul Yatırım, 212 AVM'nin, Mahmutbey'deki arsasının, Lüleburgaz'daki tesis ve arsalarının değerini açıkladı...

Türkiye'deki AVM'lerin yatırım değeri ne kadar?

Türkiye'de en fazla AVM 15 milyon 67 bin 724 nüfuslu İstanbul'da bulunuyor.  Peki Türkiye'deki AVM'lerin yatırım değeri ne kadar?

AVM’ler eğlence alanlarına yatırım yapıyor!

Yılın ilk çeyreğinde AVM ciroları yüzde 8,5 artış kaydetti. Aynı dönemde ziyaretçi sayısı yüzde 4,7 geriledi. AVM’ler müşterisini yeniden çekmek için eğlence alanlarına yatırım yapıyor.

01 Burda Adana AVM açıldı! 150 milyon dolarlık dev yatırım!

Esas Gayrimenkul imzası ile Adana'da hayata geçirilen 01 Burda AVM 150 milyon dolar yatırım bedeli ile kapılarını açtı. AVM'de 111 adet mağaza bulunuyor...

AVM yatırımcılarının gözü meydan ve caddelerde!

Yerli ve yabancı AVM yatırımcıları, şehir merkezlerinde yatırım yapmaya odaklandı. Merkezlerin yatırımcılar için cazip olduğunu söyleyen JLL Türkiye Başkanı Avi Alkaş, meydan ve caddelerin yatırımcıların radarında olduğunu kaydetti.

Nata Holding AVM yatırımında gaza bastı!

Son dönemde perakende sektöründe yaşanan sıkıntılı sürece rağmen Nata Holding yeni yatırımlara imza atıyor. Nata Holding Yönetim Kurulu Başkanı Tanık yeni bir AVM alımı için yine yabancı bir fonla masada olduklarını belirtti...

Eskule Avm Gayrimenkul Yatırım Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Eskule Avm Gayrimenkul Yatırım Ve Ticaret Limited Şirketi bugün Esenyurt'ta 100 bin TL sermaye bedeli ile Mahmut Bilici tarafından kuruldu. 

caddeler avm yatırımı Haberi

caddeler avm yatırımı

Küresel ekonomik belirsizliklere rağmen lüks sektörü hız kesmeden büyümeye devam ediyor. 2018’de yüzde 5 büyüyen sektör, dünya genelinde toplam 1,2 trilyon Euro’luk ciroya ulaşmıştı.

2019’da 1,3 trilyon Euro’ya yaklaştığı tahmin edilen lüks pazarının büyüklüğünün 2020 yılında da geçen yıllara paralel bir büyüme sergilemesi bekleniyor.

Ekonomist Dergisi'nden Ayşegül Sakarya Pehlivan'ın haberine göre; teknolojideki değişim son dönemde lüks pazarındaki dengeleri de değiştiriyor. Uluslararası üst düzey yönetici arama ve liderlik hizmetleri firması AltoPartners’ın Küresel Tüketim Sektörü Uzmanlık Grubu tarafından hazırlanan Lüks Sektöründe Dijitalleşme ve Demokratikleşme Raporu’na göre, hızlı büyümenin lokomotifi olan tüketici segmenti 1980-2000 yılları arasında doğan orta sınıf Y Kuşağı.

Rapora göre gelecek 10 yılda sektöre dijitalleşme damgasını vuracak. AltoPartners Türkiye Yönetici Ortağı Murat Kaan Güneri, “2020’lerin dünyasında dijitalleşme oranının yükselmesiyle başta online olmak...