cem boyner asya perakendeciler kongresi Haberi
Boyner Grup CEO'su Cem Boyner, Asya Pasifik Perakende Konferansında yaptığı konuşmada, "Müşteriye özel olduğunu hissettirir, onun isteklerini bir adım önceden anlarsanız, size müteşekkir kalır. Şeytan detayda gizlidir, 'ortalama'yı unutun" dedi.
Ortalama müşteri diye bir şey olmadığını söyleyen Boyner, "Nasıl tek testis ve tek göğüslü müşteri yoksa ortalama müşteri de yok. Her bir müşteriyi anlama ve seçimlerine saygı duymak durumundayız" diye konuştu.
'Her şey özelleşecek'
Her müşterinin daha iyi anlaşılmasını sağlayacak bir ipucu bıraktığını anlatan Boyner, "Ben 465 mağaza, 800 marka yönetmiyorum. 12 milyon müşterinin isteğini yönetiyorum. Herşey kişiye özelleşecek" dedi.
2014 yılında 2 milyon yeni müşteri hedeflediklerini anlatan Boyner, işlerinin ne perakende ne hizmet, sadece 'müşteri' olduğunu belirtti. Boyner şöyle devam etti: "Çizgi dışı düşünmek zorundayız. Örneğin ABD'de Mc Donalds ilk çıkışını 'temiz...