26 / 11 / 2024

Çepiş Tüneli 2015

Çepiş Tüneli 2015

Ak Parti Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya-Sivas Karayolu’nun en sıkıntılı noktalarından birisi olan Çepiç rampasının yerine yapılan 630 metre uzunluğundaki Çepiş Tüneli’nin büyük oranda bitirildiğini ve trafiğin verilmeye başladığını bildirdi.

Dünyanın en yüksek rakımlı karayolu tüneli trafiğe açıldı!

2015 yılında Mila Dağı'nda inşasına başlanan dünyanın en yüksek rakımlı karayolu tüneli 26 Nisan Cuma günü trafiğe açıldı.

Çepiç Tüneli’nde inceleme yapıldı!

Ak Parti Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya-Sivas Karayolu’nun en sıkıntılı noktalarından birisi olan Çepiç rampasının yerine yapılan 630 metre uzunluğundaki Çepiş Tüneli’nin büyük oranda bitirildiğini ve trafiğin verilmeye başladığını bildirdi.

Sabuncubeli tüneli inşaatına bu ay sonunda başlanacak!

Manisa 2015 yılı 2. Dönem İl Koordinasyon Kurulu toplantısında konuşan İzmir Karayolları 2. Bölge Müdürü Abdulkadir Uraloğlu, Sabuncubeli tüneli inşaatına bu ay sonunda tekrar başlanacağını açıkladı.

Sabuncubeli Tüneli ne zaman bitecek?

Manisa 2015 yılı 2. Dönem İl Koordinasyon Kurulu toplantısında konuşan İzmir Karayolları 2. Bölge Müdürü Abdulkadir Uraloğlu, 8 aydır yapımı duran Sabuncubeli Tüneli inşaatına bu ay sonunda tekrar başlanacağını açıkladı.

Libadiye-Çamlıca karayolu tüneli ihalesi 15 Haziran'da!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Altyapı Hizmetleri Müdürlüğü tarafından ihaleye çıkarılan Libadiye - Çamlıca karayolu tüneli danışmanlık ve mühendislik hizmetleri işi ihalesi 15 Haziran 2015 tarihinde gerçekleştirilecek...

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli projesine bakanlıktan onay geldi!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için 7 Mayıs 2015 tarihinde Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na başvuruda bulunulmuştu. Bakanlık 3 Katlı Büyük İstanbul projesini dün onaylandı...

Libadiye Çamlıca karayolu tüneli danışmanlık hizmeti ihalesi 30 Mart'ta!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Altyapı Hizmetleri Müdürlüğü tarafından, Libadiye-Çamlıca karayolu tüneli kontrollük, danışmanlık Ve mühendislik hizmetleri işi danışmanlık hizmeti işi 30 Mart 2015 tarihinde ihaleye çıkıyor.

Ilgaz Tüneli ne zaman açılacak?

Ankara-Kastamonu arasındaki mesafeyi 1.5 saat kısaltacak olan Ilgaz Dağı Tüneli inşaatında tamamlanma oranı yüzde 51'e ulaştı. Tünel inşaatının 2015 sonuna kadar tamamlanmasının hedeflendiği belirtildi...

Ilgaz Dağı tüneli 2015 yılında tamam!

Ilgaz Dağı tüneli 2015 yılında tamamlanacak. 15'inci Bölge Müdürü Sami Uyar, Ilgaz tünellerinin, Kastamonu-Çankırı Projesi Kuzey- Güney Ana akslardan İnebolu-Kastamonu-Çankırı-Mersin aksının Kastamonu-Çankırı kesimini oluşturduğunu belirtti

Ilgaz Tüneli 2015'in sonunda açılacak!

Ankara-Kastamonu arasındaki mesafeyi 1,5 saat kısaltacak olan Bitümlü sıcak karışım kaplamalı bölünmüş yolun ve Ilgaz Tüneli’nin yapımı tüm hızıyla sürüyor. Ilgaz Tüneli’nin 2015 yılının sonunda tamamlanıp hizmete açılması hedefleniyor.

Cankurtaran Tüneli 2015 yılı sonunda hizmete girecek!

Cankurtaran Tüneli sona yaklaşıyor. 2015 yılı sonunda hizmete girmesi planlanan Borçka-Hopa arasında ulaşımı 12 kilometre kısaltacak Cankurtaran Tüneli, aynı zamanda Karadeniz’i güneye, Erzurum üzerinden İran’a bağlayacak.

Cankurtaran Tüneli'nin yüzde 70'i tamamlandı!

Tamamlandığında Türkiye’nin en uzun tünellerinden biri olacak Hopa-Artvin karayolu güzergahında yapılan Cankurtaran Tüneli’nde betonlama çalışmalarının yüzde 70’i tamamlandı. Tünelin 2015 yılı sonunda açılacağı ifade ediliyor.

Hopa Cankurtaran Tüneli 2015 yılına yetişecek!

Tamamlandığında Türkiye’nin en uzun tünellerinden biri olacak Hopa-Artvin karayolu güzergahında yapılan Cankurtaran Tüneli’nde betonlama çalışmalarının yüzde 70’i tamamlandı. Tünelin 2015 yılı sonunda açılacağı ifade ediliyor.

Çepiş Tüneli 2015 Haberi

Çepiş Tüneli 2015

Ak Parti Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Malatya-Sivas Karayolu’nun en sıkıntılı noktalarından birisi olan Çepiç rampasının yerine yapılan 630 metre uzunluğundaki Çepiş Tüneli’nin büyük oranda bitirildiğini ve trafiğin verilmeye başladığını bildirdi.


AK Parti MKYK Üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, beraberinde AK Parti İl Başkanı Hakan Kahtalı ile birlikte toplam 108 kilometrelik duble yolu kapsayan Malatya-Sivas Karayolu yapım projesi kapsamında halk arasında “Çepiş rampası” denilen noktanın by-pass edilerek yapılan 630’ar metre uzunluğunda iki tüplü Çepiş Tüneli’nde inceleme de bulundu.


“HEKİMHAN YOLUNUN EN SIKINTILI NOKTASIYDI”

Malatya-Sivas Karayolu’nun Malatya’yı kuzey bölgesine bağlayacak olan önemli bir güzergah olduğunu belirten Milletvekili Çalık, “Önemli bir yol güzergahı. Malatya-Sivas Karayolu’nun en geçilmez noktası olan Çepiş Tüneli büyük oranda bitirilmek üzeredir. Eskiden bir Çepiş’e maalesef yolu çok ciddi virajlar haline...