Çilek mobilya ciro hedefi Haberi
Mobilya markası Çilek, 2014 yılının ilk altı ayında yüzde 32'lik bir büyüme gerçekleştirerek, 2014 yılı için hedeflediği oranı da yükseltti.
Çilek'ten yapılan açıklamaya göre, özgün tasarımlarını farklı coğrafyalardaki çocuklara ulaştırmayı hedefleyen Çilek, 2014 yılının ilk yarısında açtığı yeni mağaza ve yatırımları ile büyümeye devam ediyor. Dünyada büyüme stratejisi ile yeni pazarlara ulaşan Çilek, 2014 yılının ilk altı ayında 14'ü yurt içinde olmak üzere toplam 26 yeni franchise mağaza açarak yüzde 32 oranında bir büyüme gerçekleştirdi.
İhracat oranını da bir önceki yılın ilk yarısına göre yüzde 7 artıran Çilek, üretiminin yüzde 37'sini dünyanın 66 ülkesinde yer alan satış noktalarına ihraç etti.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Çilek Mobilya Yönetim Kurulu Üyesi Talha Çilek, 2014 yılının altı ayında ulaşmak istedikleri hedefleri yakaladıklarını belirterek, "Şimdiye kadar...