covid-19 gayrimenkul sektörüne etkisi Haberi
Covid-19 ile birlikte yaşanan sosyal ve ekonomik değişimler her alanda olduğu gibi gayrimenkul sektöründe de yeni gereksinimler yarattı. Herkesin eve kapandığı bu dönem pek çok sektör için farklı ihtiyaçlar ve buna uygun çözüm arayışlarını zorunlu kılarken gayrimenkulde de pazarlama ve satış öncesi hizmetlerden tapu işlemlerine kadar bazı aşamalar dijitalleşti.
Lüks Konut Uzmanı ve Gayrimenkul Danışmanı Sühran Aras, gayrimenkul sektöründeki bazı yenilikleri şöyle açıkladı:
1) Satış öncesi tanıtım - pazarlama faaliyetleri
-Geçmişte yeni inşaat projelerinin veya portföylerin tanıtımı için billboard tarzı outdoor reklamlar sıklıkla kullanılırken sokağa çıkmanın azaldığı bu dönemde dijital reklamlara ağırlık verildi.
-Eskiye göre daha stabil bir yaşam tarzı oluşması sosyal medya kullanımını da artırdığından bu mecradaki tanıtım ve reklam faaliyetleri çeşitlenerek daha etkili sonuçlar ortaya çıkardı.
-Gayrimenkul alımında...