Deichmann hedefleri Haberi
Türkiye’de potansiyel gördüklerini ve güvendiklerini belirten Deichmann Türkiye Genel Müdürü Atilla Özkul, “2024’e kadar Türkiye’ye 130 milyon euro yatırım yapacağız. Bu yıl 24 ülkede açılacak 150 mağazanın 16’sı Türkiye’de olacak” dedi. Grubun dünya genelinde 3 bin 600 mağazası bulunduğunu, geçen yıl 172 milyon çift ayakkabı sattıklarını açıklayan Özkul, “Geçen yıl globalde açılan 100 mağazanın 12’si Türkiye’de faaliyete girdi. Türkiye, Almanya’dan sonra en büyük yatırımın yapıldığı ülke oldu” diye konuştu.
Geçen yıl Türkiye’den 5 milyon 600 bin adet ayakkabı ve çorap alımı yaptıklarını kaydeden Özkul, “2014 yılını yüzde 20 büyüme, 110 mağaza, 1000’in üzerinde çalışan ve 270.6 milyon TL ciro ile kapattık” dedi.
Hedef 400 mağaza
Geçen yılki performanslarının, Almanya merkez tarafından takdir edildiğini söyleyen Özkul, şu bilgileri verdi:
“Bu başarıdan hareketle, 2015’te en...