27 / 05 / 2024

demiryolu hattı uzunluğu

demiryolu hattı uzunluğu

Başbakan Ahmet Davutoğlu, “2002'de AK Parti iktidara gelene kadar yaklaşık 40 yıl yeni bir demiryolu hattı açılmamıştı. Şimdi 2002'den bu yana bin 895 kilometre demiryolu hattı yapıldı” dedi.

Gebze-Sabiha Gökçen Havalimanı-Yavuz Sultan Selim Köprüsü-İstanbul Havalimanı Hızlı Tren hattı bu yıl ihaleye çıkacak!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, uzunluğu 120 kilometreyi bulan Gebze-Sabiha Gökçen Havalimanı-Yavuz Sultan Selim Köprüsü-İstanbul Havalimanı Hızlı Tren hattının ihalesine bu yıl çıkacaklarını söyledi.

Kanal İstanbul'un tren hattı ihalesi iptal edildi! Halkalı-Ispartakule Demiryolu'nda son dakika!

Halkalı-Ispartakule arasında hayata geçirilecek olan Kanal İstanbul geçişi demiryolu hattı inşaatının, danışmanlık ve mühendislik hizmeti ihalesi iptal edildi. İhalenin, şartnamenin tekrar düzenlenerek rekabet imkanının arttırılması amacıyla iptal edildiği belirtildi. İşte detaylar...

Konya - Karaman Hızlı Tren Hattı 10 soruda tüm detaylarıyla!

Konya - Karaman Hızlı Tren Hattı bugün açıldı. Peki Konya - Karaman Hızlı Tren Hattı nerelerden geçecek? Konya - Karaman Hızlı Tren Hattı'nın uzunluğu ne kadar? İşte Konya - Karaman Hızlı Tren Hattı 10 soruda tüm detaylarıyla...

Ispartakule - Çerkezköy demiryolu hattına verilen kredinin ayrıntıları!

Sözcü Gazetesi köşe yazarı Çiğdem Toker, bugünkü köşesinde Ispartakule - Çerkezköy demiryolu hattı için verilen krediyi kaleme aldı. İşte Çiğdem Toker'in 'Demiryolu kredisinin gerçek maliyeti' başlıklı yazısı...

EBRD'den Ispartakule-Çerkezköy demiryolu hattına 150 milyon euro kredi!

Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) İstanbul'dan Bulgaristan sınırına kadar 67 kilometre uzunluğu sahip olacak Ispartakule-Çerkezköy demiryolu hattının inşaatı için Türkiye'ye 150 milyon euro kredi verecek.

Aksaray-Ulukışla-Yenice Yüksek Standartlı Demiryolu Hattı'nın ihalesi yapıldı!

"Aksaray-Ulukışla-Yenice Yüksek Standartlı Demiryolu Hattı İnşaatı ile Elektromekanik Sistemlerinin Temini ve Yapım İşi"nin yaklaşık Değeri 16 milyar 338 milyon 146 bin 708 TL olarak belirlendi.

İstanbul'da raylı sistem uzunluğu 263 kilometreye ulaştı!

İBB Raylı Sistem Daire Başkanı Doç. Dr. Pelin Alpkökin, İstanbul’un metro ağını anlattı. " Şu anda 75 kilometre inşaatı devam eden 10 raylı sistem hattımız var" diyen Alpkökin, "En büyük hayalimiz şu anda devam eden projelerin devreye alınması" dedi.

Aksaray-Ulukışla Demiryolu Hattı projesi meclis gündeminde!

Aksaray-Ulukışla Demiryolu Hattı ve Yüksek Hızlı Tren Yolcu Hattı Projeleri meclis gündemine taşındı. CHP'li Açıkel, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli Demiryolu Hattı 2023'te açılacak!

Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli Yüksek Standartlı Demiryolu Hattı’nın Bursa’dan Osmaneli’ne kadar olan kısmının 2023’e kadar tamamlanması hedefleniyor. Ardından Bandırma’ya uzatılacak olan hat, yolcunun yanı sıra liman bağlantılarıyla yük taşımacılığında da kullanılacak.

İstanbul'da hangi metro hattı ne zaman açılacak?

İBB yönetimi, geçmiş yıllarda beklenen düzeye ulaştırılamayan raylı sistemleri hızla geliştirmek için düğmeye bastı. İstanbul'da raylı sistemlerin uzunluğu 425 kilometreye ulaşacak. Peki hangi metro hattı ne zaman açılacak? İşte İstanbul'un açılacak metro hatları...

Adil Karaismailoğlu: Demiryolu hat uzunluğumuzu 12 bin 800 kilometreye çıkardık!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu yaptığı açıklamada Demiryolu hat uzunluğunu 12 bin 800 kilometreye çıkardıklarını söyledi.

Nahçivan demiryolu hattı ivedilikle açılacak!

Nahçıvan demiryolu hattının ivedilikle açılacağını kaydeden İran Ulaştırma ve Şehircilik Bakanı Muhammed İslami, "Nahçivan demiryolu hattını bir an önce açmaya çalışıyoruz." diye konuştu.

Demiryolu hat uzunluğumuzu 17 bin 527 kilometreye çıkaracağız!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu yaptığı açıklamada, "Demiryolu hat uzunluğumuzu 17 bin 527 kilometreye çıkaracağız" dedi.

demiryolu hattı uzunluğu Haberi

demiryolu hattı uzunluğu

Davutoğlu, Konya-İstanbul arasında Yüksek Hızlı Tren (YHT) seferlerinin başlayacak olması dolayısıyla Konya Garı'nda düzenlenen törende konuştu.


Başbakan Davutoğlu, iktidarları döneminde, ilk olarak 13 Şubat 2009'da, Ankara ile Eskişehir, 2011'de Ankara-Konya, 2013'te Eskişehir-Konya, 2014 Temmuz ayında Ankara-İstanbul hızlı tren seferlerinin başlatıldığını, şimdi de Konya ve İstanbul'un hızlı trenle birbiriyle irtibatlanacağını belirterek, sözlerini şöyle sürdürdü:


"Böylece ilk başkentimiz, Cihan Devletimizin başkenti ve son başkentimiz Cumhuriyetimizin başkenti birbirine hızlı trenle birleşti. Bu aynı zamanda tarihimizden istikbalimize doğru yürüyüşün en güzel halkasını oluşturmaktır. Buna emeği geçen Sayın Cumhurbaşkanımız başta olmak üzere, bütün arkadaşlarımıza teşekkürü borç biliyorum. Bu başkentler, nasıl tarihte birlikte ve beraber bir büyük medeniyetin doğuşuna merkezlik etmişlerse, gelecekte de aziz milletimizin istikbale yürüyüşünde de önemli roller üstlenecekler. Bu hizmet, bu büyük aşk, sevda...