Desa yurtdışı mağazaları Haberi
50 yıla yakın bir geçmişe sahip olan Desa, deri sektöründeki birçok şirketin aksine 2018 yılını büyümeyle kapatmaya hazırlanıyor. Geçen yıl 207,4 milyon TL olan cirosunu bu yıl yüzde 65 oranında artırmayı hedefleyen şirket, büyümeyi daha çok yurtdışından bekliyor.
Ekonomist Dergisi'nden Özlem Bay Yılmaz'ın haberine göre, bulunduğu sektörde pek çok şirket zorluk yaşarken, Desa, 2018 yılını yüzde 65 oranında cirosai büyümeyle kapatmaya hazırlanıyor. Mağazalaşmaya devam eden ve Jatrrfdan sonraki yıllarda büyümesini yurtdışı ağırlıklı olarak sürdürmeyi planlayan Desa, 2017 yılında 207,4 milyon TL, 2018 ilkyarıda ise 156,3 milyon TL ciro elde etti. Geçen yılın altı ayına göre bu yıl aynı dönemde cirosu yüzde 90 büyüdü. Desa Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Burak Çelet, "Sahip olduğumuz uluslararası yaygın satış kanallarıyla ihracat ciromuzu...