dükkan tapu devir Haberi
Dükkan tapu devri masrafları 2016!
Dükkan tapu devir işlemleri, alıcı ve satıcının tapu dairesine müracaat etmesi ile başlıyor. Bu işlemler için öncelikle tapu dairesinden randevu alınıyor.
Randevu günü ve saatinde gerekli belgelerin de temin edilerek tapu dairesinde bulunulması gerekiyor. Dükkan tapu devri için gereken belgeler ile ödenecek masraflar şu şekilde;
Şahıslarda tapuda satış için gerekli evraklar
- Tapu Aslı veya Fotokopisi
- Fotoğraflı Nüfus Cüzdanı, Pasaport, Avukat Kimliği
- 4203/5211 Sayılı Yasalara tabii gerçek kişiler için Türk Vatandaşlığından çıkma belgesi(pembe kart/mavi kart) ile uyruğuna geçtiği ülke resmi makamlarınca verilmiş kimlik belgesi zorunludur. Bu belgelerin dışında ki ehliyet, memur, sigorta v.s. kimlikleri geçerli sayılmaz.
- Ayrıca belgesinde bulunmasa dahi tüm tapu işlemlerinde gerçek kişilerin TC Kimlik numaralarının, Tüzel kişilerde vergi kimlik numarasının ibrazı zorunludur.
- İşlem yasal temsilci...