23 / 12 / 2024

elektrik şikayet numarası

elektrik şikayet numarası

Kaçak elektrik şikayetinin nereye ve nasıl yapılması gerektiğine ilişkin esaslar, elektrik piyasası tüketici hizmetleri yönetmeliği kapsamında yer alıyor. Peki, kaçak elektrik şikayeti nereye yapılır? Nasıl yapılır?

Elektrik faturanızı yarı yarıya düşürecek formül! Faturası yüksek gelenler bunu yapsın!

Elektrik faturası yüksek gelen vatandaşlar bu durumdan bir hayli şikayet ediyor. Oysa faturanızı yarı yarıya düşürebilirsiniz. İşte detaylar!

Elektrik faturası tutarlarında şok değişiklik! Şubat faturası nasıl gelecek?

Yılbaşından sonra ülke genelinde elektriğe gelen zamlar sonrasında faturalarda ciddi artış meydana geldi. Vatandaşlar gelen elektrik faturalarının her zaman gelen faturalardan 2-3 katı fazla gelmesinden oldukça şikayetçi...

Elektrik faturasındaki kayıp-kaçak bedellerini almak mümkün mü?

Son zamanlarda vatandaşların fazlasıyla şikayetçi olduğu elektrik faturalarındaki zamlar ve tüketiciden "kayıp-kaçak", "dağıtım bedeli", "perakende satış hizmeti bedeli" olarak alınan birçok ücret kaleminin alınması gündemi oldukça meşgul etmektedir.

Dask poliçe numarası nereden öğrenilir?

Yeni yapılan düzenlemeler ile DASK numarasını bilmeden elektrik, doğalgaz ve su abonelikleri yapılamıyor. Özellikle İş yeri ve ev kiralayan kişilerin bu konuda sıkıntı yaşıyor. Peki, Dask poliçe numarası nereden öğrenilir?

Elektrik tesisat numaramı nasıl öğrenebilirim?

Elektrik faturasının gelmemesi veya kaybedilmesi halinde tesisat numarasının verilmesi ile de ödenebiliyor. Peki, bu numarayı bilmiyor ve "Elektrik tesisat numaramı nasıl öğrenebilirim?" diyorsanız işte yanıtı...

Elektrik tesisat no nasıl öğrenilir?

Elektrik tesisat no (müşteri /abone numarası), sözleşme sırasında müşteriye enerji kullandığı tesisat için verilen abonelik numarası olarak karşımıza çıkıyor. Peki, elektrik tesisat no nasıl öğrenilir?

Aksa Enerji'den elektrik ve doğalgaz zammı açıklaması!

Aksa Enerji Üretim A.Ş., "Elektrik tarife ve doğalgaz fiyat artışlarının ikili anlaşmalardaki kar marjlarımızı önemli ölçüde etkilememesi beklenmektedir" açıklamasını yaptı

Işıklar Holding'e bağlı BND Elektrik, Gizem Enerji'den hisse alacak!

Işıklar Yapı Holding'e bağlı Gizem Enerji'nin 74 bin 998 TL'lik nominal bedelli nama yazılı hissesini BND Elektrik satın alacak

Deprem sigortası olmayana elektrik ve su verilmeyecek!

Başbakan Yardımcısı Babacan, "Yeni düzenleme ile deprem sigortasını yaptırmayanlar birçok sürprizle karşılaşacak. Sigortası olmayanlara elektrik ve su aboneliği verilmeyecek" dedi

Türkiye'ye 793 adet elektrik üretim santrali inşa edilecek!

Türkiye'de 94'ü termik, 543'ü hidrolik, 156'sı da diğer yenilenebilir enerji kaynaklarına dayalı 793 elektrik üretim santrali inşa halinde

Esenyurt'ta yanan çadırın içi trafo gibi elektrik kabloları ile sarılı!

Esenyurt'ta, 11 işçinin öldüğü şantiye çadırlarını inceleyen uzmanlar, gelişigüzel bağlanan elektrik kablolarının çadırları örümcek ağı gibi sardığını belirtti

Alo DASK 125, DASK'ın Çağrı Merkezi'nin yeni numarası!

Doğal Afet Sigortaları Kurumu'nun (DASK) Çağrı Merkezi numarası Alo DASK 125 olarak değişti. 12 Mart tarihi itibariyle hizmete giren Alo DASK 125 Zorunlu Deprem Sigortası Hattı sayesinde DASK'a erişim daha hızlı ve kolay olacak

Simav'da güçlendirme yapılmayan binaların elektrik,su ve doğalgazı kesilecek!

Kütahya'nın Simav ilçesinde, 19 Mayıs 2011'de meydana gelen 5,9 büyüklüğündeki depremde orta hasar gören ancak güçlendirme yapılmayan binaların elektrik, su ve jeotermal enerji bağlantılarının kesileceği bildirildi

elektrik şikayet numarası Haberi

elektrik şikayet numarası

Kaçak elektrik şikayeti nereye yapılır?

Kaçak elektrik şikayetinin nereye ve nasıl yapılması gerektiğine ilişkin esaslar, elektrik piyasası tüketici hizmetleri yönetmeliği kapsamında yer alıyor. Peki, kaçak elektrik şikayeti nereye yapılır?


Yönetmelik gereğince arıza bildirimleri ile kaçak ve usulsüz elektrik enerjisi kullanım ihbarları şahsen, telefonla veya internet aracılığıyla yapılabilir. Bunların dışındaki başvurular, ilgili tüzel kişinin tüketici hizmetleri merkezine internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapılır.


Tüketici hizmetleri merkezi tarafından kaydedilen başvurular, onbeş iş günü içerisinde sonuçlandırılarak öngörülen işlem, başvuru sahibinin talebine uygun olarak; telefon veya internet aracılığıyla ya da yazılı olarak bildirilir.


Tüketici hizmetleri merkezine yapılan başvuruya ilişkin olarak, ilgili tüzel kişi tarafından öngörülen işlem hakkında başvuru sahibi ile ilgili tüzel kişi arasında bir anlaşmazlığın söz konusu olması halinde; başvuru sahibi tarafından Kuruma, ancak öngörülen işlemin...