era Sektörel Algı ve İtibar Araştırması Haberi
ERA tarafından gerçekleştirilen 'Sektörel Algı ve İtibar Araştırmasının sonuçları da paylaşıldı. 953 kişinin görüşlerinin alındığı araştırmaya göre gayrimenkul denince kamuoyunun yüzde 45.7'sinin aklına ev geliyor.
Yatırım algısı ise yüzde 24 ile ikinci sırada yer aldı. Gayrimenkul sektörü hakkında sık bilgi alman ve güvenilen bilgi kaynakları sıralamasında ilk sırada 'arkadaş ve tanıdıklar' yer alırken ve billboard, afiş, pano gibi açık hava reklamları ikinci sırada geldi.
Sektörün genel olarak ne derece beğenildiğini anlamak için görüşülen kişilere 9 sektör içinde gayrimenkul sektörünü ne derece beğendikleri soruldu. Sektörün doğrudan ilişkili olduğu paydaşlarda, fmans çevresi, gayrimenkul hizmet firmaları, kamu kurumlan ve yerel yönetimler, ofis-AVM kiracıları, sektör çalışanlan, sektör liderleri, taşeron firmalar ve tedarikçi firmalar sektörler beğeni sıralamasında gayrimenkul sektörü ilk sıralarda yer aldı. Bankacılık, fmans ve...