eski avmler yenileme 2016 Haberi
Rekabetin giderek arttığı perakende sektöründe AVM’ler ‘yenileme’ projeleriyle fark yaratmaya çalışıyor. Marka karmasından açık alan yaratmaya kadar pek çok alanda yenileme çalışması yapan Akmerkez, M1, Carousel, Metrocity, Starcity gibi AVM’ler bunun için milyon dolarlar harcıyor.
Bu çalışmalar sayesinde AVM’ler yeniden popüler hale gelirken ziyaretçi sayısında artış sağlanıyor. Türkiye ekonomisinin en dinamik sektörlerinden biri olan AVM’lerde yenileme trendi başladı. Rekabetin giderek arttığı sektörde, AVM’ler, hedef kitle değişimi, büyüme veya yenilik ihtiyacı gibi nedenlerle renovasyona yani ‘yenilenmeye’ gidiyor.
Uzmanlar, AVM’lerin özellikle belli bir yaşa gelince pazar analizlerini yenilemesi, hedef kitle talep ve araştırmalarını düzenli olarak yapması gerektiğini söylüyor. Türkiye’deki AVM’lerin yüzde 25’inin 10 yaşını geçmiş olması da yenileme çalışmalarının yakında yoğunlaşmaya başlayacağını gösteriyor.
Bu değişim ihtiyacını erken fark eden AVM’lerin birçoğu şimdiden yenileme çalışmalarına...