ev projelerinin reklamı Haberi
Amaç ortaya iyi bir ürün koyup onu satmaksa, doğru strateji belirlemeden istenen başarıyı elde etmek günümüzün tüketim ortamında imkansız. Bunun farkına varan inşaat sektörü de kendisine yeni bir 'akıl', farklı bir 'bakış' arıyor. Her projenin kendine özgü stratejisini belirlemek ve farklılığı yansıtabilmek ise işin pirine kalıyor. Reklam ajansı WBR'ın sahibi Ertan Özyiğit de işte o kişilerden biri. Özyiğit'in inşaat sektörüne emeği çok. Tepe İnşaat'ın ünlü üçgen logosu, Uphill Court projesinin 'Gözümüz Yükseklerde' sloganı, Metroport'la hayatımıza giren 'busidence' kavramı onun yaratıcılığının yansımasına örnekler. Bakın, bu 'dahi reklamcı' yıllardır proje geliştirdiği inşaat sektörü için nasıl tavsiyelerde bulunuyor...
* Reklamcısınız. Nasıl oldu inşaat sektörü ve konut projeleri ile buluşmanız?