17 / 06 / 2024

facebook Ortalama Etkileşim Oranı

facebook Ortalama Etkileşim Oranı

Dünyanın en büyük sosyal medya istatistiklerini sağlayan şirketlerden biri olan Socialbakers’ın şubat ayı raporu açıklandı...

İstanbul'da konut fiyatları ortalama hanehalkı gelirinin 4,89 katı! Konuta erişim nasıl artar?

Konuta erişim sorunu gittikçe büyüyor. Sektörü ilgilendiren bu sorun 11’nci Gayrimenkulde Liderler Zirvesi’nde tartışıldı ve sektör temsilcileri önerilerini sundu. Peki konuta erişilebilirlik nasıl sağlanır? İşte sektörden çözüm önerileri...

İstanbul ilçelerinin belediye yönetişim karnesi 5.6’ya kadar yükseldi...

Argüden Yönetişim Akademisi’nin, yerel yönetimlerde yönetişim kalitesini yükseltmek üzere hazırladığı “Belediye Yönetişim Karnesi” sonuçları kapsamında 2018 senesindeki ilk çalışmadaki 5.0 ortalama, 2023 senesinde 5.6’ya kadar yükseldiği kaydedildi. İşte haberin detayları...

100 metrekarelik ortalama bir konut alabilmek için kaç asgari ücret gerekiyor?

Fahiş konut fiyatları ile beraber konuta erişim sorunu da sık sık gündem oluyor. ortalama konuta erişim Aralık 2022’de 27 yıllık asgari ücrete kadar yükselmişti, şu an 20 yıl olan çarpan için uzun dönem ortalama 15 sene. İşte ayrıntılar...

Facebook ve Instagram'a abonelik yolda! İşte ücreti

Facebook ve Instagram'ın sahibi Meta, Avrupa'daki kullanıcılara Facebook ve Instagram'a reklamsız erişim sağlamaları için aylık abonelik seçeneği sunulacağını açıkladı. İşte merak edilen o ücret...

Mükemmel koruma sahibi BMW 2 serisine Nisan zammı oldu mu? İşte 08 Nisan 2023 fiyat listesi

BMW 2 Serisi Coupe için bir ilk olan 12,3" Dijital Gösterge Grubu ve 14,9" Merkezi Bilgi Ekranına sahip yeni BMW Kavisli Ekran sayesinde BMW'nizle etkileşim kurmak artık  her zamankinden daha kolay. Peki 08 Nisan 2023 fiyat listesi nedir

İnsani geçim ücreti şimdiden asgariyi solladı! Vatandaş kara kara düşünüyor

İGİAD tarafından yapılan araştırma sonucunda İstanbul’da ortalama büyüklükte bir ailenin, insani şartlarda aylık geçimini sağlayabilmesi için insani geçim ücreti 2023 yılı için 10 bin 606 TL olarak açıklandı.

Bu kampanya herkesi uçuracak! İşte en ucuz uçak bileti…

Otobüs biletleri uçak biletlerine yaklaşırken vatandaş seyahat tercihlerini uçaktan yana kullanmaya başladı. Uçağı tercih eden vatandaş yine de en uygun uçak bileti nerede araştırıyor. Buna Türk Hava Yollarından etkileşim gecikmedi ve bir kampanya yaptı.

İzmir’de görüntülü görüşmeyle ilk konut satışı gerçekleşti!

COVID-19 salgınıyla beraber işletmeler hızla dijital dünya ile tanışıyor. Bu dijitalleşmeye ayak uyduran sektörlerden biri de gayrimenkul oldu. İzmir’de bir ilk’e imza atan Ataseven Group, görüntülü etkileşim platformu11Sight ile ilk ev satışını yaptı.

Deprem uzmanından korkutan Marmara Depremi uyarısı! 

Jeoloji Mühendisleri Odası Güney Marmara Şube Başkanı Engin Er, beklenen Marmara Depremi için "Denizin üzerinden değil, kabuktan gelecektir. O etkileşim ve deprem dalgaları dolayısıyla Bursa da 7,6 şiddetindeki depremden bayağı ciddi bazlı etkilenecektir" dedi...

En yüksek kazanç bilgi ve iletişim sektöründe!

Türkiye'de geçen yıl en yüksek yıllık ortalama brüt kazancı, 100 bin 467 lirayla bilgi ve iletişim faaliyetlerinde çalışanlar elde etti.

Video ile ev seçiliyor!

Görüntülü etkileşim platformu 11Sight'ın Türkiye ülke müdürü Ercan Gümüş, geleneksel emlakçılık yöntemlerinin artık geride kaldığını söylüyor....

Emlak sektöründe görüntülü görüşme devri!

Görüntülü Etkileşim Platformu 11Sight’ın Türkiye Ülke Müdürü Ercan Gümüş, emlak sektörünün Türkiye’de bambaşka bir kimliğe büründüğünü belirtti...

Facebook'a 'konut ayrımcılığı' davası!

ABD'de Konut ve Kentsel Gelişim Bakanlığı, Facebook'un hedeflenmiş reklam uygulamasının kiralık ve satılık konut ilanlarını kullanıcılara seçici olarak göstermesiyle ilgili dava açtı.

facebook Ortalama Etkileşim Oranı Haberi

facebook Ortalama Etkileşim Oranı

Socialbakers, Şubat 2013 Türkiye raporunu yayınladı. Rapora göre, Türkiye’de 32 milyon Facebook kullanıcısı bulunuyor. Raporda marka sayfaları, hayran sayılarının yanı sıra etkileşim ve cevap oranlarına göre de incelendi. Raporda ayrıca Şubat ayında en yüksek etkileşim yaratan Facebook marka iletileri de bulunuyor. Rapora göre; gayrimenkul sektörünün öncüsü Sinpaş GYO, takipçileriyle en iyi etkileşim yapan şirket olarak, Ortalama Etkileşim Oranı kategorisinde, Türkiye’deki tüm markaları geride bırakarak birinci oldu. 


Büyümesi ve içerik üretmesi Sinpaş GYO’yu birinciliğe taşıdı… 


Sonuçtan duydukları mutluluğu dile getiren Sinpaş GYO’nun Pazarlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barış Ekinci, sosyal medyada takipçi sayılarını organik olarak arttırdıklarını, takipçi sayısının çok olmasından ziyade etkileşime önem verdiklerini belirtti. Ekinci, “Facebook sayfamızı sadece markamızla ilgili bilgiler paylaşmak yerine testimonial çalışmalarda, özel günlerin kutlanmasında,...