fatih kazancı Haberi
Türkiye'de tekstil sektörünün içerisinde yer alan denim ya da bilinen adıyla jean'in tek başına bir sektör olarak da değerlendirileceği söylenebilir. Dünya markalarıyla boy ölçüşen jean sektörü, gerek yarattığı istihdam gerekse de ihracatla artık başlı başına bir sanayi dalı.
Özellikle son yıllarda yerli markaların hem yurt içi hem de yurt dışında yakaladığı başarıyla da adından sıkça söz ettiren bu sektörün yerli oyuncuları arasında yer alan Rodi ise öyküsü 1980'li yıllara uzanan bir marka konumunda.
2000'li yılların başında gerek ekonomik kriz, gerekse farklı sektörlere yönelişle birlikte büyük çapta kan kaybeden Rodi, son iki yıldır adeta küllerinden yeniden doğdu. Yalın yönetim, kurumsal imaj çalışması ve yeniden revize edilen koleksiyonuyla hızlı bir büyüme sürecine giren Rodi, 2014 yılında 250 mağaza ve 500 milyon lira ciro...