22 / 12 / 2024

franchise markaları

franchise markaları

Franchise giriş bedeli yatırımcı için oldukça büyük bir maliyet kalemi oldu. Franchise giriş bedeli 100 bin TL'nin altında olan 33 marka 2019 sonuna kadar 878 şube açmayı planlıyor.

Bedelsiz franchise fırsatları!

Franchise veren markaların girişimcilerden bir defaya mahsus talep ettiği isim hakkı bedeli bazen yatırımcıyı oldukça zorlayan bir gider kalemi olabiliyor.

100 marka 2 bin 273 şube açacak!

Yatırımcılar için güvenli liman olarak görülen franchise sektörü, büyümeye devam ediyor. Sektörde faaliyet gösteren 100 marka, 2019'un sonuna kadar toplam 2 bin 273 franchise şube açmaya hazırlanıyor.

TURYAP, 2022 yılında 90 franchise açacak!

Emlak danışmalığı konusunda gayrimenkul sektörüne yön veren markalar arasında yer alan TURYAP, 2022 yılında 90 franchise açacak...

Gayrimenkul sektöründe franchise bedellerine kur ayarı!

Kurda meydana gelen dalgalanmalar, franchise veren markaların harekete geçmesine neden oldu. Özellikle yatırım maliyetinin önemli bir kalemini oluşturan franchise giriş bedelleri güncellendi. Şirketlerin bir kısmı bu bedeli TL'ye çevirdi, bir kısmı da kuru sabitledi. 

Ünlü markalar 2021'i franchise yılı ilan etti!

2020'de 45 milyar dolar olan franchise sektörünün pazar büyüklüğünün 2021'de 50 milyar dolara ulaşacağı öngörülüyor. Peki ünlü markaların 2021 hedefleri neler?

10 marka 150 franchise şube daha açacak!

2018'de Türkiye'de yıllık kişi başı kahve tüketimi ilk defa 1 kilonun üzerine çıktı. Franchise veren markalar sektörü hızla büyütüyor. Biz de franchise vererek büyüyen 10 markanın yatırım koşullarını araştırdık. Buna göre bu 10 marka 150 franchise şube daha açacak....

11 marka yıl sonuna kadar 391 franchise şube açacak!

Çiğ köfte, lahmacun, pide, döner gibi Türkiye'ye özgü lezzetler girişim fırsatları sunuyor. Bu alanda faaliyet gösteren önemli markalar franchising yoluyla büyüyor. 11 marka, 2019 yılının sonuna kadar toplam 391 franchise şube açmayı planlıyor...

Bedelsiz franchise fırsatları!

Franchise veren markaların girişimcilerden bir defaya mahsus talep ettiği isim hakkı bedeli bazen yatırımcıyı oldukça zorlayan bir gider kalemi olabiliyor.

19 şirket 2019 sonuna kadar 472 franchise şube açacak!

50 milyar dolara ulaştığı tahmin edilen franchise sektörüne sürekli yeni oyuncular katılıyor. Yeni franchise vermeye başlayan markaların girişimcilere sunduğu fırsatları araştırdık. Buna göre, 19 şirket 2019 sonuna kadar 472 franchise şube açacak.

Türkiye'nin 101 popüler franchise markası!

Franchising sektörünün popüler markalarını "Bayim Olur Musun?" dergisi derledi. İşte Türkiye'nin 101 popüler franchise markası...

Türk markaları MAPIC’te yoğun ilgi gördü!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, "Uluslararası birçok AVM yatırımcısı ve franchise firması markalarımızla iş birliği yapmak için fırsat kolluyor." dedi.

Emlak sektöründe franchise atağı!

Son zamanlarda emlak sektöründe yaşanan gelişmeler emlak ofislerini de etkisi altına aldı. Pazarda ofisleşme yarışına giren ulusal ve uluslararası franchise markaları birbirlerinden ofis ve müşteri kapmak için tv reklamlarına başladılar.

2015'te en çok tercih edilen markalar açıklandı!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve BAREM işbirliğiyle gerçekleştirilen araştırma sonucuna göre, 2015 yılında alışveriş merkezlerinde (AVM) tüketicinin en çok tercih ettiği markalar açıklandı.

Türk müteahhitler markalarını yurtdışına taşıyor!

Türkiye’de, inşaat firmaları içerideki fırsatlar kadar dışarıdaki fırsatlardan da yararlanmak için kollan sıvadı. Müteahhitler, markalarını yurtdışına taşımaya başladı.

Emlak İstasyonu İzmit ve İstanbulda franchise ofis açıyor!

Bünyesinde 15 franchise ofis bulunduran Emlak İstasyonu, ofisleşme hızını kesmiyor. Emlak İstasyonu Franchise Direktörü Dilara Kılınç, "Biz bu ay 1'i İzmit / Gölcük, diğeri İstanbul’a açarak franchise ofis sayımızı 17'ye çıkıyoruz'' dedi.

franchise markaları Haberi

franchise markaları

Hem yeni kurulan marka sayısındaki artış hem de köklü markaların indirimleri 2019 yılında franchise giriş bedelleri üzerinden bir rekabet ortamı yarattı. Zira birçok marka giriş bedellerini düşük tutmaya başladı.

Ekonomist Dergisi'nden Burcu Tuvay'ın haberine göre;  bazı markalar franchise giriş bedeli talep edip aylık cirodan bir bedel istemezken, bazı markalar kullanım hakkı ve cirodan pay ve reklam bedeli talep edebiliyor. Tam da bu durumda franchise bedelinin düşük tutulması girişimci üzerindeki motivasyonu arttırıyor. Özellikle belli dönemlerde markalar, şubeleşme atağında birçok promosyon yapıyor. Bu da yatırımcıya daha uygun bütçelerle franchising sistemi altında bir markanın parçası olma imkanı sağlıyor. Şirketler, çeşitli dönemlerde bu tür uygulamalarla markalarını daha geniş alanlara yayma ve daha fazla yatırımcıya ulaşma fırsatı yakalayabiliyor.

Biz de haberimizde franchise giriş bedeli 100 bin...