23 / 11 / 2024

Franchise sektörü

Franchise sektörü

Yurt dışında şubesi olanların yanında henüz yurt dışı şubesi bulunmayan markalar da bu yıl farklı ülkelerde toplamda 577 şube açmaya hazırlanıyor...

1A Plus, franchise sayısına kota getirdi!

Franchise sektöründe farklılıkları ile birçok ilke imza atan 1A Plus, franchise sahibini koruyan yeni bir proje geliştirdi. Her şehirde bölgeler oluşturarak açacağı franchise işletme sayısını belirleyen, böylelikle tek, güçlü ve nitelikli işletmeler kurmayı hedefleyen 1A Plus ilk olarak İzmir ve Ank

Emlak sektörüne çığır açtıracak sistem hayata geçti! Gayrimenkul satışları artacak!

Gayrimenkul sektörünü yurtiçi ve yurtdışında geniş pazarlara ulaştıracak franchise gayrimenkul sistemi Redwoork, yüzlerde danışmanıyla hizmet sunmaya başladı. On binlerce kişiye istihdam sağlayacak olan Redwoork ile gayrimenkul satışları da artacak...

Gayrimenkul sektöründe franchise yatırımları artacak!

2021 senesinde 20 binden fazla kişinin katıldığı franchise yatırımları artmaya devam edecek. 2022 senesinde 3 bin 661 franchise şubesi açılacak.

Gayrimenkul sektöründe franchise yatırımları hızlandı!

Salgın sürecinde tüketici alışkanlıklarında değişiklikler yaşanırken, franchise ve bayilik sektörü de yeni sürece ayak uyduruyor. Gayrimenkul sektöründe de franchise yatırımlarına hız verildi.

Gayrimenkul sektörü gençlerin yeni gözdesi!

 Türkiye’de işsizliğin yanı sıra üniversite mezunu çalışmayan sayısı dikkat çekiyor.  Turyap Franchise Müdürü Sezer İkizoğlu gayrimenkul pazarlama  sektörüne dair gençlere sağlanan avantajları değerlendirdi.

Franchise ararken neden emlak sektörü?

Kendi işinin sahibi olmak isteyenler için Franchise en uygun seçenektir. Pek çok avantaj, bu yolu ideal kılmaktadır. Bu avantajlara ek olarak Emlak sektöründeki yükseliş, Emlak Franchise ‘ına olan ilgiliyi de arttırmaktadır.

Franchising emlak sektörüne fırsat sağlıyor!

Her yıl katlanarak büyüyen franchising sektörünün 2017'de 60 milyar dolarlık büyüklüğe ulaşması bekleniyor. Ekonomistin gelenekselleştirdiği araştırması Franchise 100, bu açıdan her geçen yıl daha da değerleniyor

İlhan Çöpoğlu: Gayrimenkul franchise sektörü değişmek zorunda!

Batı Yakası Danışmanlık kurucusu İlhan Çöpoğlu Türkiye’de gayrimenkul piyasası ve sektör içindeki franchise ağlarını bayiliklobisi.com ‘a değerlendirdi.

Emlak sektöründeki düzenlemeler franchise taleplerini artırdı!

Devletin son günlerde inşaat ve emlak sektöründe KDV ve kredi kullanma oranlarında gerçekleştirdiği düzenlemeler sektörde olumlu yönde etkilerini göstermeye başladı.

Emlak sektöründe franchise atağı!

Son zamanlarda emlak sektöründe yaşanan gelişmeler emlak ofislerini de etkisi altına aldı. Pazarda ofisleşme yarışına giren ulusal ve uluslararası franchise markaları birbirlerinden ofis ve müşteri kapmak için tv reklamlarına başladılar.

Emlak danışmanlığı sektörü kısa zamanda hak ettiği prestije ulaşacak!

TURYAP Franchise Geliştirme ve Satış Müdürü Aslı Baloğlu, "2016 yılında emlak yasa tasarısının çıkmasını bekliyoruz. Yasayla birlikte sektör çok kısa zamanda hak ettiği prestije ulaşacak." dedi.

1A Plus, gayrimenkul sektörüne yeni soluk getiriyor!

1A PLUS, uzun süre üzerinde çalıştığı, sektöre yeni bir soluk getiren ayrıcalıklarıyla farklılaşıyor. Emlak sektörünün doğduğu Amerika'da temelleri atılan 1A PLUS, sektörde franchise verme şartlarına yeni kurallar getiriyor.

Emlak sektöründe Franchise ile iş sahibi olmak mümkün!

İş kurma hayali ile araştırma yapanların karşısına çıkan ilk seçenektir Emlak sektörü. Bunun temel sebebi ise bu sektörde son yıllarda yaşanan canlanmadır.

Emlak sektörü markalı büyümeye devam ediyor!

Uzmanlara göre franchisingde emlak sektörü 2015’te yatırım cazibesini koruyacak sektörlerin ve yıldızı parlayacak işlerin en başında geliyor. Son dönemde franchise fırsatlarında özellikle emlak alanındaki büyüme dikkat çekiyor.

Franchise sektörü Haberi

Franchise sektörü

Türkiye’nin son yıllarda yeni pazarlar oluşturmak için attığı atılımlar, Türk iş adamlarının daha vizyoner bir bakış açısı geliştirmesini sağladı. Artık Türk markaları için bütün dünya potansiyel bir pazar, iletişim kanallarının gelişmesi ve dijitalleşme de markalarımızın yurt-dışında daha etkin faaliyet göstermesini kolaylaştırdı. Yurtiçinde belirli bir pazar olgunluğuna erişen markalarımız büyümek için artık yurtdışı pazarlarını değerlendirmeyi tercih ediyor. Ayrıca Türk şirketleri, ürün ve hizmetler konusunda yurtdışı piyasalar ile rekabet edebilir durumda. Türk ürünlerinin yurtdışında talep görmesi yurtdışına odaklanmada önemli nedenlerden biri olarak değerlendiriliyor. Yurtdışına yerleşen Türk nüfusun Türkiye’den marka getirme konusunda istekli olması da pek çok markanın farklı ülkelerde hızla yayılmasına yol açıyor.

YEME İÇME SEKTÖRÜ ÖNDE

Ekonomist'ten Burcu Tuvay'ın haberine göre; Tüm bunların yanında hızla büyüyen yerli yeme içme zincirlerinin tek müşterileri...