Gayrimenkul İçin Strateji Toplantıları Haberi
Gayrimenkul İçin Strateji Platformu (GİSP), bir dizi panel, söyleşi ve konferanstan oluşan
‘Gayrimenkul İçin Strateji Toplantıları’nın ilkini 13 Aralık 2012’de düzenliyor. “İstanbul’un
Marka Değerinin Yükseltilmesi” başlıklı panel, Yapı-Endüstri Merkezi’nde saat 09:30’da
başlayacak.
GİSP, Türk gayrimenkul sektörünü yakından ilgilendiren konuları tartışmaya açacağı ‘Gayrimenkul
için Strateji Toplantıları’nın ilkini ‘İstanbul’un Markalaşması’ konusuna ayırdı. Dünyada rekabet
artık şehirler arasında yaşanmaktadır; şehirlerin önemi her geçen gün artmaktadır. Şehirlerin,
hem dünya hem ulusal ekonomilere yön verici özellikleri giderek ön plana çıkmaktadır. ‘Marka
şehir’ ve ‘rekabetçi şehir’ gibi kavramlar bu dönemde daha fazla konuşulur hale gelmiştir. Başta
İstanbul olmak üzere, diğer önemli şehirlerimizin bu yarışta geri kalmamaları gerekiyor.
Türk gayrimenkul sektörünün gelişmesinde şehirlerin “markalaşması” önemli bir araçtır. Şehrin
markalaşmasına gayrimenkul sektörünün yapacağı katkı da, kritik önemdedir. İstanbul’un
gayrimenkul sektöründe nasıl markalaşabileceği konusuna dikkat çekebilmek için GİSP, farklı
alanlardan uzmanları...