24 / 07 / 2024

gayrimenkul kampanyaları ekonomiye etkileri

gayrimenkul kampanyaları ekonomiye etkileri

Hükümet 2016 büyüme hedefini aşağı çekti. Sektörlerde de benzer bir eğilim var. İddialı hedefler revize ediliyor. 2015 seviyesini korumak veya biraz üzerinde büyümeler bekleniyor.

2024’te gayrimenkul yatırımında ön plana çıkan bölgeler belli oldu! İşte en gözde emlak lokasyonları!

Kentsel dönüşüm hamleleri ve özel sektör ile kamunun açıklayacağı kampanyaların etkisiyle hareketli bir dönemin beklendiği 2024’te gayrimenkul yatırımında ön plana çıkan bölgeler belli oldu İşte en gözde emlak lokasyonları...

Sıfır araçlardaki kampanyalar domino etkisi yaratacak ve 2. el araç fiyatlarında düşüş hızlanacak!

Gayrimenkul Uzmanı Murat Gültekin resmi X hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda sıfır araçlarda başlatılan kampanyalar domino etkisi yaratacağını ve 2. el araç fiyatlarında düşüşün hızlanacağını belirtti.

Merkez Bankası Başkanı değişti, faiz artırımı gelebilir! Hem gayrimenkul hem otomobil piyasası olumsuz etkilenir!

Merkez Bankası Başkanının değişmesinin ekonomiye yansımaları merak ediliyor. Kripto fenomeni Murat Ali Calman, faiz artırımına gidilirse gayrimenkul ile otomobil sektörünün ve enflasyonun nasıl etkileneceğine ilişkin bir paylaşımda bulundu. İşte o paylaşım ve vatandaşlardan gelen yorumlar...

Çin'deki gayrimenkul krizi ekonomiye yansıdı!

Çin'de üçüncü çeyrek büyüme verileri dünyanın en büyük ikinci ekonomisiyle hayal kırıklığı oluşturdu. Çin'deki gayrimenkul krizi ekonomiyi de olumsuz etkiledi.

Kovid-19 salgınından sonra gayrimenkul sektörünü neler bekliyor?

Türkiye'deki gayrimenkul sektörü ve paydaşlarını buluşturan, kamu ve özel sektör iş birliğiyle sektörü daha ileriye götürmeye, küresel ekonomiye, dijital dönüşüme, gayrimenkulde sosyal etki ve şehirlere değinilen RE360 Gayrimenkul Buluşması, dün MIPIM Stratejik partnerliğiyle düzenlendi.

Gayrimenkul sektörüne yeni soluk!

Ekonomiye ve turizme ilişkin yeni düzenlemeler içeren kanun teklifleri TBMM'ye sunuldu. Yeni düzenleme ile gayrimenkul sektöründe birçok değişiklik yapılacak.

RE360 Gayrimenkulün Büyük Buluşması'nda neler konuşuldu?

“Gayrimenkulün Büyük Buluşması RE360” üçüncü gününde de mesleki toplum örgütleri, gayrimenkul sektörü kadar ekonomiye yön veren ulusal ve uluslararası liderlerin katıldığı, bilgilendirici ve katılımcılara yeni vizyon kazandırabilecek oturumlara sahne oldu.

Sahte gayrimenkul ilanlarıyla yabancıya vatandaşlık hakkı vaadi!

Türkiye'de bazı uyanık emlakçılar yabancıya 250 bin dolarlık gayrimenkul satışı karşılığı Türk vatandaşlığı vaadinde bulundu. Öyle ki emlakçılar çeşitli ülkelerde Türk vatandaşlığı için reklam kampanyaları başlattı.

Kredi kampanyaları konut stokunu eritti!

Konut sektörü, kamu bankalarınca düzenlenen kampanya ile stoklarını eritti. Eva Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Cansel Turgut Yazıcı, kampanyalar sayesinde yılın 1,4 milyon adetlik konut satışı ile kapanabileceğini söylüyor.

Yabancı gayrimenkul yatırımcısından ekonomiye katkı!

Reagroups Gayrimenkul Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi ve Satış Çözümleri kurucusu Soner Keleş, ''Uluslararası yatırımcıya gayrimenkul satışının ülke ekonomisine katkısı'' konulu yazısını kaleme aldı...

Gayrimenkul sektöründeki kampanyalar çok sayıda sektörü olumlu etkiliyor!

Çağdaş Holding İcra Kurulu Üyesi Dağlarca Çağlar, Kovid-19 döneminde "Özellikle gayrimenkul alanında son dönemde başlatılan kampanyalar çok sayıda sektör için büyük fayda sağlamakta" dedi.

Gayrimenkul alımında nakit cepte kaldı!

Gayrimenkul sektörü uzun vadeli ve düşük faizli kampanyalar ile canlandı. Uygun ödeme koşullarını görenler Türkiye genelinde mevduatını bozmadan krediyle ev almayı seçti. 3 büyük şehirde ise vatandaş, sıfır konutta nakit ve senetli alımı tercih etti, ikinci el konutta kredi kullandı.

Gayrimenkul sektörü pandemi sürecini ilk atlatan sektör oldu!

Tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi sürecini ilk atlatan sektörü gayrimenkul oldu. Bankaların uyguladığı tarihi kampanyalar, ertelenen alımları harekete geçirirken, yeni yatırımların da devreye girmenin önünü açtı.

gayrimenkul kampanyaları ekonomiye etkileri Haberi

gayrimenkul kampanyaları ekonomiye etkileri

Hükümet 2016 büyüme hedefini aşağı çekti. Sektörlerde de benzer bir eğilim var. İddialı hedefler revize ediliyor. 2015 seviyesini korumak veya biraz üzerinde büyümeler bekleniyor.


Hükümet bir dizi önlemle üretimi, ihracatı canlandırmaya çalışıyor. Küresel koşullar destekleyici değil. Büyüme tahminleri aşağı yönlü revize ediliyor. Türkiye’nin en önemli pazarı Avrupa’da düşük büyüme bekleniyor. Ortadoğu’daki derin kargaşa bu bölgede işleri zorlaştırıyor. “İç talebi artırarak büyüme” stratejisi nasıl bir sonuç verecek? Hükümet 2016 büyüme beklentisini revize ederek 3.2’ye çekti. Bu rakamı da iyimser bulanlar, son çeyrekte sıkıntı öngören analizler var. Böyle bir konjonktürde önemli sektörlerde durum tespiti yapmaya çalıştık. TÜİK’in açıkladığı sanayi üretim endeksi önemli bir gösterge. 27’sektörden 20’sinde düşüş dikkati çekiyor. Sektörlerdeki beklentiler, daha çok “2015 düzeyini korumak” şeklinde ortaya çıkıyor. Ayrışan sektörler var....