09 / 01 / 2025

Gayrimenkul kampanyaları

Gayrimenkul kampanyaları

Güneş Gazetesi yazarlarından Mehmet Canıtatlı bugünki yazısında gayrimenkul şirketleri dairelerin yüzde 25'ini sadık müşterilerine ayırdıklarını açıkladı.

Gayrimenkul sektörü, yıl sonu kampanyaları için düğmeye bastı!

Sürekli olarak yükselen maliyetlerle boğuşan gayrimenkul sektörü, yıl sonu kampanyaları için düğmeye bastı. Kamu ve bazı özel bankaların yüzde 3’ün altına çektiği faiz indirimi rüzgarını da arkasına alan markalı konut geliştiricileri, 40 ay taksit imkanıyla dikkat çekiyor.

2024’te gayrimenkul yatırımında ön plana çıkan bölgeler belli oldu! İşte en gözde emlak lokasyonları!

Kentsel dönüşüm hamleleri ve özel sektör ile kamunun açıklayacağı kampanyaların etkisiyle hareketli bir dönemin beklendiği 2024’te gayrimenkul yatırımında ön plana çıkan bölgeler belli oldu İşte en gözde emlak lokasyonları...

Sıfır araçlardaki kampanyalar domino etkisi yaratacak ve 2. el araç fiyatlarında düşüş hızlanacak!

Gayrimenkul Uzmanı Murat Gültekin resmi X hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda sıfır araçlarda başlatılan kampanyalar domino etkisi yaratacağını ve 2. el araç fiyatlarında düşüşün hızlanacağını belirtti.

Sahte gayrimenkul ilanlarıyla yabancıya vatandaşlık hakkı vaadi!

Türkiye'de bazı uyanık emlakçılar yabancıya 250 bin dolarlık gayrimenkul satışı karşılığı Türk vatandaşlığı vaadinde bulundu. Öyle ki emlakçılar çeşitli ülkelerde Türk vatandaşlığı için reklam kampanyaları başlattı.

Kredi kampanyaları konut stokunu eritti!

Konut sektörü, kamu bankalarınca düzenlenen kampanya ile stoklarını eritti. Eva Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Cansel Turgut Yazıcı, kampanyalar sayesinde yılın 1,4 milyon adetlik konut satışı ile kapanabileceğini söylüyor.

Gayrimenkul sektöründeki kampanyalar çok sayıda sektörü olumlu etkiliyor!

Çağdaş Holding İcra Kurulu Üyesi Dağlarca Çağlar, Kovid-19 döneminde "Özellikle gayrimenkul alanında son dönemde başlatılan kampanyalar çok sayıda sektör için büyük fayda sağlamakta" dedi.

Gayrimenkul alımında nakit cepte kaldı!

Gayrimenkul sektörü uzun vadeli ve düşük faizli kampanyalar ile canlandı. Uygun ödeme koşullarını görenler Türkiye genelinde mevduatını bozmadan krediyle ev almayı seçti. 3 büyük şehirde ise vatandaş, sıfır konutta nakit ve senetli alımı tercih etti, ikinci el konutta kredi kullandı.

Gayrimenkul sektörü pandemi sürecini ilk atlatan sektör oldu!

Tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi sürecini ilk atlatan sektörü gayrimenkul oldu. Bankaların uyguladığı tarihi kampanyalar, ertelenen alımları harekete geçirirken, yeni yatırımların da devreye girmenin önünü açtı.

Konutta yaz kampanyaları başladı!

Gayrimenkul sektörü, yaz dönemi kampanyalarına start verdi. Konut projelerine ilgiyi artırmak isteyen konut üreticileri alıcılar için özel kampanyalar sunuyor.

Kampanyalar yatırımcıların gayrimenkule ilgisini artırdı!

Halk GYO Genel Müdürü Feyzullah Yetgin, "Gayrimenkul sektöründe, kamu ve özel sektör işbirliğiyle yıl boyunca hayata geçirilen kampanyaların, yerli ve yabancı yatırımcıların gayrimenkule olan ilgisini artırdığını gördük." dedi...

Gayrimenkul sektöründe 2018'de neler oldu?

Gayrimenkul sektör, KDV ve tapu harcı desteği ile indirim kampanyalarıyla nefes aldı, faizler yükseldi, yabancıya satış arttı. İşte Gayrimenkul sektöründe 2018'de neler oldu sorusunun yanıtları...

Gayrimenkul dövizden daha çok kazandıracak!

Teknik Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi Durbakayım, gayrimenkul sektöründe başlatılan kampanyaları değerlendirdi. Sektörde büyük fırsat oluştuğunu söyleyen Durbakayım, gayrimenkulün dövizden daha çok kazandıracağını belirtti.

Konut projelerinde hangi kampanyalar başarılı olur?

Gayrimenkul sektöründe Türkiye’nin ön de gelen bir çok projenin geliştirilmesi, pazarlanması ve satışında profesyonel görev alan SATIŞ ÇÖZÜMLERİ kurucusu Soner Keleş, konut projelerinde hangi kampanyaların başarılı olabileceğini değerlendirdi..

Gayrimenkul kampanyaları Haberi

Gayrimenkul kampanyaları

Satışa sundukları her projede yer alan dairelerin en az yüzde 25’ni sadık müşterilerine ayıran şirketler rakiplerine fark atıyor. Bu yolla alım yapanlar anahtar tesliminde diğer müşterilere göre yüzde 25- 30 daha kârlı çıkıyor. 


Gayrimenkul şirketleri, ürettikleri projelerdeki satış başarılarını yaptıkları duyurular, reklam filmleri ve lansmanların yanı sıra kayıtlarında yer alan veri tabanlarıyla destekleme yarışına girdi.Bazı firmalar projelerinde yeni müşteri kazanmak için binlerce lira harcama yaparken, müşterisine ilk adımda kazandıran şirketler, kurdukları sosyal bağ sayesinde satış grafiğini yükseltiyor. 


Yüksek sadakat 

Markalı konut üreticilerinin yaptıkları projeye ilgi gösterip daire satın alanlar sadık yatırımcı portföyünün oluşmasında rol oynuyor. Bu gruba özel indirimler yapan firmaların satış ve pazarlama birimleri ise gerçekleştirdikleri etkinliklerle yeni müşteriler kazanmaya çalışıyor. 


Kimler rağbet ediyor? 

Sayıları günden güne artan fanatik müşteriler en çok markalı...