Gayrimenkul kampanyaları Haberi
Satışa sundukları her projede yer alan dairelerin en az yüzde 25’ni sadık müşterilerine ayıran şirketler rakiplerine fark atıyor. Bu yolla alım yapanlar anahtar tesliminde diğer müşterilere göre yüzde 25- 30 daha kârlı çıkıyor.
Gayrimenkul şirketleri, ürettikleri projelerdeki satış başarılarını yaptıkları duyurular, reklam filmleri ve lansmanların yanı sıra kayıtlarında yer alan veri tabanlarıyla destekleme yarışına girdi.Bazı firmalar projelerinde yeni müşteri kazanmak için binlerce lira harcama yaparken, müşterisine ilk adımda kazandıran şirketler, kurdukları sosyal bağ sayesinde satış grafiğini yükseltiyor.
Yüksek sadakat
Markalı konut üreticilerinin yaptıkları projeye ilgi gösterip daire satın alanlar sadık yatırımcı portföyünün oluşmasında rol oynuyor. Bu gruba özel indirimler yapan firmaların satış ve pazarlama birimleri ise gerçekleştirdikleri etkinliklerle yeni müşteriler kazanmaya çalışıyor.
Kimler rağbet ediyor?
Sayıları günden güne artan fanatik müşteriler en çok markalı...