gayrimenkul sektörü küçük ev aletleri satışına etkisi Haberi
Kablosuz ütü, yoğurt yapma makinesi, filtresiz süpürge, konuşan tartı. Gün geçmiyor ki küçük ev aletleri sektöründe yeni bir ürün piyasaya giriyor. Adı küçük ama kendisi yarattığı ekonomi ve rekabetle yatırımcıların ilgi odağı olmuş durumda.Tüm büyük grupların pay almak için yarıştığı küçük ev aletleri sektöründeki büyüme oranlan rekabeti kızıştırıyor. Fiyat rekabetiyle ve rakipleriyle baş etmeye çalışan firmalar, katma değeri yüksek farklı ve yenilikçi ürünler tasarlamaya yöneliyor.
Türkiye’de küçük ev aletleri pazarının büyüklüğü 1.9 milyar TL civarında. Araştırma şirketi GFK TEMAX Türkiye’nin 2012 araştırma sonuçlarına göre küçük ev aletleri (KEA) sektörü, 2012’yi yüzde 17.8 büyüme ile kapattı. Böylece teknoloji ürünleri pazarında 2012'yi en iyi ikinci büyüme değeri ile kapatan sektör oldu.
Sosyal yaşamdaki değişime paralel, gayrimenkul sektöründeki gelişmeye en olumlu tepki veren sektörlerin...