23 / 12 / 2024

Gayrimenkul sektöründe satış sistemi değişiyor!

Gayrimenkul sektöründe satış sistemi değişiyor!

Koronavirüs salgınının gayrimenkul sektörüne olumsuz etkilerinin azaltılması gerektiğini belirten Gayrimenkul PR şirketi, ‘Her şeyin değiştiği hayatımızda, Gayrimenkul satışlarında uygulanan klasik yöntemler değişmeli ki sektörde finansal canlılık korunabilsin’ açıklamasıda bulundu.



Belirli bir strateji üzerinden gayrimenkul pazarlaması yapan Gayrimenkul PR şirketi, koronavirüs salgının yarattığı endişenin tüketicilerin konut edinme ihtiyaçlarını belirsiz bir döneme ertelemesine veya iptal etmesine neden olduğuu vurguladı.

Önümüzdeki süreç içerisinde konut satışlarının azalsa da devam edeceği kaydedilen açıklamada, şu önerilerde bulunuldu: ''‘Beklenti’ modeli olan yani; ilanı girip, brandayı asıp, müşterinin aramasını bekleyip uygulanan satış yöntemi yeterince sonuçlar veremeyecek. Satış ofisleriyle yoldan geçenlere konut satılamayacağı bir dönemdeyiz. Hayatımızda her şey değişirken iş yapış şekilleri de değişmeli ki, gayrimenkul satış sektörü de yeni normal hayata uyum sağlayıp, finansal canlılığını koruyabilsin.'' 

Yeni Satış Yöntemleri; ‘alternatif pazarlama kanalları, strateji ve farkındalık

Yeni normal hayatımızın gayrimenkul satış yöntemlerinde aydınlanma başlattığından bahseden Gayrimenkul PR şu analizleri yaptı:

''Dijitalleşme; dün yaptığınız işi, bugün internetten yapmak değildir. Gayrimenkul satış sektöründe dijital araçlar kullanılıyor, marketing zaten yapılıyordu. Gerçek alıcı kitlesinin azalacağı, stokun artacağı, fiyatların aşamalı olarak düşeceği bir döneme girdiğimiz için en üst düzeyde dijital pazarlama yapılsa bile etkili etkili sonuçlar alınamayacak. Her şeyin değiştiği hayatımızda Gayrimenkul satış yöntemleri de değişmeli ve şartlara uygun olarak güncellenmeli. İnşaat firmaları, emlak ofisleri ve mülk sahipleri satışa sundukları Gayrimenkulü, alternatif pazarlama kanalları ile geniş bir alana yayarak, rekabeti üst seviyelere taşıyabilir. Yeni dönemde Gayrimenkul satış sektöründe değer odaklı stratejik çalışmalar, alternatif pazarlama kanalları yaratma ve hedef kitlede farkındalığı artırıcı yöntemler daha kesin sonuçlar verecek.''

COVID-19'la gayrimenkul sektörü dijitalleşti!

İnşaat ve emlak sektöründe yeni dünya düzeni!


Geri Dön