24 / 11 / 2024

GROHE joyou markası

GROHE joyou markası

GROHE, ISH Fuarındaki yeni stand konseptiyle eksiksiz banyo tedarikçisi olduğunu kanıtladı. GROHE, JOYOU markasını ve sıhhi tesisat ürünlerinden bir kesitini içeren bu yılın yenilikçi sunumu için mükemmel arka plan sağladı.

GROHE Light ve GROHE Zero ile saf suyun tadını çıkarın!

Su, hayatın kaynağı. Ancak içmeye, yemek pişirmeye ve yıkanmaya uygun, dolayısıyla insan sağlığına yararlı olan su, sadece saf sudur. Küresel sıhhi tesisat ürünleri markası GROHE, bu bilinçle içme suyu hijyenine büyük önem veriyor.

Almanlar'ın en güvendiği sıhhi tesisat markası Grohe!

GROHE, piyasa araştırması şirketi ServiceValue GmbH tarafından, Alman iş dergisi WirtschaftsWoche’nin işbirliğinde gerçekleştirilen yeni “güven sıralaması” çalışmasının sonuçlarına göre, Alman tüketicilerin en çok güvendiği sıhhi tesisat markası.

GROHE, ISH Fuarı'nda yerini aldı!

GROHE, ISH Fuarındaki yeni stand konseptiyle eksiksiz banyo tedarikçisi olduğunu kanıtladı. GROHE, JOYOU markasını ve sıhhi tesisat ürünlerinden bir kesitini içeren bu yılın yenilikçi sunumu için mükemmel arka plan sağladı.

Şahinler Holding, Vestino markasıyla Almanya'da 50 mağaza açacak!

Türkiye, Bulgaristan ve Ürdün’deki fabrikaları ile Zara, C&A, Primark, Next, Careff our gibi global devler için koleksiyonlar üreten Avrupa’nın 3. en büyük entegre tekstil grubu Şahinler Holding, Vestino markası ile atağa geçiyor

Nurten ve Fikret Öztürk Regnum markası ile otel zinciri yaratacak!

Opet’in yüzde 50’sini Koç Grubu’na sattıktan sonra aile yatırımı olarak turizmi seçen Fikret ve Nurten Öztürk, Regnum markası ile otel zinciri yaratacak. Antalya Regnum’da bu yıl açılan golf oteli 250 milyon dolara mal oldu...

Fikret ve Nurten Öztürk Regnum markası ile otel zinciri yaratacak!

Opet’in yüzde 50’sini Koç Grubu’na sattıktan sonra aile yatırımı olarak turizmi seçen Fikret ve Nurten Öztürk, Regnum markası ile otel zinciri yaratacak. Antalya Regnum’da bu yıl açılan golf oteli 250 milyon dolara mal oldu, 12i ay turizm yapacak...

Emrullah Eruslu, ERYAP'ın ithal ettiği Focus Shingle markasını anlattı!

İzolasyon üreticilerinin derneği İZODER' de yönetim kurulu üyesi, XPS-lsı Yalıtımı Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Emrullah Eruslu şirketi ERYAP'ın ithal ettiği Focus Shingle markasını anlattı...

The House, “rezidans” markasını Bomonti’ye taşıyor!

Şehrin önemli noktalarında önce The House Cafe ve ardından The House Hotel zincirleriyle konumlanan ve hizmet sektöründe markalaşan The House, büyüme hedefi doğrultusunda “rezidans” markasını Bomonti’ye taşıyor...

Royal Halı, dünya markası olmak istiyor!

Naksan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Royal Halı, 30 ülkeye halı ve iplik ihraç ederken, yurt dışında 650’den fazla satış noktasında hizmet veriyor. Firma dünya markası olmayı hedefliyor...

Alarko Carrier Türkiye’nin En Değerli İlk 100 Markası arasında yer alıyor!

İklimlendirme sektörünün öncü kuruluşlarından Alarko Carrier, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın 2014 yılı için yaptığı araştırmada, 20 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye’nin En Değerli İlk 100 Markası arasında yer aldı.

TTNET, ev ve ofis çözümünü LiveSmart markasıyla müşterilerine sunuyor!

TTNET, akıllı ev ve ofis çözümünü LiveSmart markasıyla müşterilerine sunuyor. Bilişim altyapısını İnnova'nın üstlendiği LiveSmart sayesinde kullanıcılar, ev ve ofislerindeki konfor, güvenlik, aydınlatma ve ısıtma sistemlerini uzaktan yönetebiliyor.

Prefabrik Yapı hafif çelik binalarını Steelin markası ile satışa sunuyor!

Hafif çelik yapı sektörünün lider firması olan Prefabrik Yapı A.Ş., ön üretimli hafif çelik binalar ve de ekolojik konteynerlerini Steelin markası ile satışa sunuyor.

Maslak No 1 Plaza, yeme içme markası Plus Kitchen ile anlaştı!

İstanbul Maslak plazalar bölgesindeki Maslakno/1 ofis plaza, hem sağlıklı hem de lezzetli yeme-içme alternatifleriyle dikkat çeken, sağlıklı yaşamın bir numaralı yeme içme markası Plus Kitchen ile anlaştı...

GROHE joyou markası Haberi

GROHE joyou markası

GROHE, yeni stand konsepti ve yeni lokasyonu ile bu yılki ISH fuarında eksiksiz banyo tedarikçisi olarak öne çıktı. 10-14 Mart tarihlerinde düzenlenen Fuar’da, GROHE Group’un entegre bir kuruluş olarak sunulması, Group’un ürün portföyünün geniş yelpazesini gözler önüne sermek için daha fazla alan ve yeni bir stand yapısı gerektiriyordu. GROHE, bu mekanı Messe Frankfurt’un “Forum” olarak bilinen elips şekilli binasında buldu. Muhteşem şeffaf cam mimarisi ile tanınan Forum, çeşitli GROHE ürün kategorilerinin yanı sıra JOYOU markasını ve sıhhi tesisat ürünlerinden bir kesitini içeren bu yılın yenilikçi sunumu için mükemmel arka plan sağladı.


Standı gezen ziyaretçiler sadece çok sayıda heyecan verici inovasyonu keşfetmekle kalmadı, aynı zamanda Group’un yelpazesinin sıhhi tesisat seramik ürünleri gibi yeni ürün kategorilerine genişleyişine de tanıklık etti. GROHE Group’un...