hm tokat mağazası Haberi
Bundan dört yıl önce Türkiye pazarına gelen H&M, Tokat ve Sakarya gibi rakiplerinin henüz giriş yapmadığı illerde mağaza açtı. H&M Türkiye Ülke Müdürü Thomas Coellner, “Kimsenin tahmin edemeyeceği pek çok şehri yakından araştırıyoruz” dedi.
Türkiye’ye 2010 yılında giren global perakende devi İsveçli Hennes&Mauritz (H&M) pazarda farklı bir büyüme stratejisi uyguluyor.
Global rakiplerine göre belki çoğu markanın henüz giriş yapmadığı yeni şehirlere yatırım yapan firmanın Tokat ve Sakarya’da mağaza açması bu stratejisinin de ilk adımları oldu.
H&M Türkiye Ülke Müdürü Thomas Coellner, bu stratejinin nedenini, “Kimsenin tahmin edemeyeceği pek çok şehri yakından araştırıyoruz. Hedefimiz pek çok mağaza ile yeni şehirlerde daha geniş kitlelere ulaşmak” diyerek açıkladı.
Türkiye’nin her bir noktasının farklı alım gücüne ve potansiyele sahip olduğunu söyleyen Coellner, “Ülkenin pek çok farklı noktasında...