inşaat gazete rekalmları Haberi
İnşaat sektörünün potansiyel alıcılarına ulaşmak için kullandığı en etkin mecralar gazeteler, internet siteleri ve televizyon. Dergiler prestij için ilan verilen önemli mecralar ama şahsen yıllardır hiçbir derginin satışa zemin hazırladığını bile görmedim, üstelik maliyetleri de çok yüksek. Televizyon kanalları en etkin reklam mecralarında ipi gazetelerle birlikte göğüslüyor. Televizyon özellikle az gelişmiş toplumlarda çok önemli bir mecra. Televizyon reklamlarıyla güvenilirlik arasında doğrudan bir ilişki var. Güç, az gelişmiş toplumlarda paraya bağlı olduğu için bir firmanın da bir kişinin de gücü ancak harcadığı parayla eşdeğer görülür. Kısacası, ne kadar çok TV reklamı o kadar güvenilir firma gibi saçma bir denklem çıkar karşınıza.
Reklamları kim denetliyor?
Bir firma reklam verdiği zaman aslında kullandığı mecrayı da kendi projesine tanık ediyor. Peki bu tanıklığı kim denetliyor?...