20 / 05 / 2024

inşaat sektörü marka

inşaat sektörü marka

İnşaat sektörünün 10 yıl içinde en çok dünya ile rekabet etmeyi öğrendiğini belirten Dumankaya İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Uğur Dumankaya, "Hem firmalar hem de tüketiciler 'marka'nın gücünü farketti. Ne istediğini bilen bir müşteri profili oluştu. Alıcını

Teknik Yapı Yönetim Kurulu Başkanı açıkladı! İnşaat sektörü ikinci yarıdan ümitli...

Türk inşaat sektörünün 2023'te yoğun bir mücadele içinde geçtiğinin altını çizen Teknik Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Umut Durbakayım, marka proje üreticilerin her şeye rağmen ayakta kaldığını ve her zorluktan ders alarak daha da güçlendiğini kaydetti. İşte haberin detayları...

Türk inşaat sektörü uluslararası pazarda marka haline geldi!

Türkiye Müteahhitler Birliği Başkanı Mithat Yenigün, Türk inşaat sektörünün uluslararası pazarda marka haline geldiğinin altını çizdi. Yenigün, yurt dışında yıllık 20 milyar dolar, orta vadede ise 50 milyar doların üzerinde proje üstlenme hedefini koruduklarını söyledi.

Tolgahan Sayışman inşaat sektörüne giriyor!

Oyuncu Tolgahan Sayışman, ticarette boy göstermeye hazırlanıyor. Büyük yatırımlara imza atacak Sayışman, inşaat sektöründe uluslararası marka olacak.

İnşaat sektöründe reklam ve satış sorunu var!

Subbrand Marka ve Reklam Ajansı Başkanı Mustafa Solmaz, inşaat sektörü hakkında değerlendirmelerde bulundu. Solmaz, inşaat sektöründe reklam ve satış sorunu olduğunu vurguladı.

EMSİAD'dan inşaat sektöründe yerli malzeme teşviki!

EMSİAD, Yerli Marka Kullanımı ile Tam Kapasiteli Sanayi Tesisleri Projesi için çalışmalara başladı. Proje ile Türkiye inşaat sektöründe yerli marka üretimli malzemelerin kullanımını teşvik edilecek.

2017 inşaat sektörünün altın yılı olacak!

Türkiye inşaat sektörünün platformlarından biri olan Marka Şehirler Zirvesi 2017, İstanbul’a gelen birçok sektör profesyonelini aynı çatı altında buluşturdu.

Samsun inşaat sektörü marka olma yolunda!

Borsan Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Şenocak, TÜYAP Samsun 3. İnşaat Fuarı'nın şehir için önemli olduğunu belirterek, "Fuar sayesinde Samsun inşaat sektörü, belirleyici bir marka olma yolunda ciddi mesafe alıyor" diye konuştu.

İnşaat sektöründe yeni moda A Plus ofisler!

Türkiye'de ofis konsepti anlayışı, her geçen gün ciddi değişim ve gelişim gösteriyor, inşaat sektörü de buna paralel olarak, yeni "marka ofis projeleri" geliştiriyor.

Kiralık vinç sektörü inşaat sektörüyle birlikte büyüyor!

Gelişen inşaat sektörüyle birlikte önemi artan kule vinçlere olan talep her geçen gün artıyor. Bemtaş, Kule vinç kiralama ve satış konularında Türkiye'nin birçok marka projesinin tercih ettiği bir kurum.

Derindere Otomotiv inşaat sektörüne girecek!

Toyota'nın en büyük bayilerinden Derindere, marka ile yollarını ayırıyor. Derindere'nin Toyota'dan gelen 'yeni yatırım' talebini kabul etmediği için ayrılma kararı aldığı ve şirketin inşaat sektörüne yöneleceği belirtiliyor.

İnşaat sektöründe 2015 yılı ılımlı büyüme dönemi olacak!

Türk inşaat ve müteahhitlik sektörü artık dünyada marka haline geldi. Yurtdışındaki müteahhitlik hizmetlerimiz inşaat sektörünün gurur tablosu olarak yansıyor. Türk inşaat ve müteahhitlik sektörü başarılı işlere imza atmaya devam ediyor.

İnşaat sektörü markalaşarak büyümesini sürdürüyor!

İnşaat sektörü markalaşarak büyümesini sürdürüyor. idemama.com verilerine göre inşaat sektöründe en çok rağbet gören tasarımlar arasında; logo, amblem, kurumsal kimlik ve marka adı çalışmaları yer alıyor.

Turgut Hamzaçebi: İnşaat sektöründe güven kaybı yaşanıyor!

Türkiye genelinde yaşanan inşaat sektörü ile ilgili sıkıntıları değerlendiren Turgut Hamzaçebi, sektörde güven kaybı yaşandığını belirterek, sebebinin marka olmuş firmaların müşterileri mağdur etmesinden kaynaklandığını söyledi.

inşaat sektörü marka Haberi

inşaat sektörü marka

Dumankaya İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Uğur Dumankaya, Türkiye ekonomisinin itici gücü olan inşaat sektörünün 2000’li yılların başından beri modern yapı uygulamaları ve yeniliklere açık bakış açısıyla olumlu yönde büyüme kaydettiğini; inşaat sektörünün 10 yıl içinde en çok dünya ile rekabet etmeyi öğrendiğini vurguladı. İnsanların ekonomik olarak durumlarının iyileşmesi ile aynı oranda markalı ve yenilikçi çözümler sunan konut ihtiyacının arttığını ifade eden Dumankaya, “2000’li yılların başında hem firmalar hem de tüketici ‘marka’nın gücünü farketmeye başladı. Kurumlar kurum kimliklerini öne çıkartarak firmanın farkındalığım ve güvenirliliğini arttırarak rakipleri karşısında firmalarını avantajlı konuma taşıdılar. Kurum kimliğinin öne çıkması ile birlikte tüketiciler de projenin arkasındaki kurum markasının gücü, bilinirliği ve güvenirliğine dayanarak bildiği ve güvendiği bir kurumun projesinden alım gerçekleştirmeye başladılar” dedi.


Sektörde konut geliştirmenin...