inşaat sektörü marka Haberi
Dumankaya İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Uğur Dumankaya, Türkiye ekonomisinin itici gücü olan inşaat sektörünün 2000’li yılların başından beri modern yapı uygulamaları ve yeniliklere açık bakış açısıyla olumlu yönde büyüme kaydettiğini; inşaat sektörünün 10 yıl içinde en çok dünya ile rekabet etmeyi öğrendiğini vurguladı. İnsanların ekonomik olarak durumlarının iyileşmesi ile aynı oranda markalı ve yenilikçi çözümler sunan konut ihtiyacının arttığını ifade eden Dumankaya, “2000’li yılların başında hem firmalar hem de tüketici ‘marka’nın gücünü farketmeye başladı. Kurumlar kurum kimliklerini öne çıkartarak firmanın farkındalığım ve güvenirliliğini arttırarak rakipleri karşısında firmalarını avantajlı konuma taşıdılar. Kurum kimliğinin öne çıkması ile birlikte tüketiciler de projenin arkasındaki kurum markasının gücü, bilinirliği ve güvenirliğine dayanarak bildiği ve güvendiği bir kurumun projesinden alım gerçekleştirmeye başladılar” dedi.
Sektörde konut geliştirmenin...